Turbo_FB Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Kom over et ganske stilig twin inlet, men relativt dyrt. http://www.swgmotorsport.com/asps/ShowDetails.asp?id=177 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Her er også en liten vri med den orginale luftfilterboksen. Usikker på om det finnes ett kit som du får to innløp på boksen, eller om den har blitt hjemmelaga, men ser nå hvertfall veldig stilig ut :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 er samme firmaet som leverer begge løsningene.. altså både for dobbel til boks og dobbel filter Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Mulig jeg misser noe her, men hvorfor ikke bare bruke et større filter/rør? "Double the components, double the trouble"? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Mulig jeg misser noe her Jepp det gjør du Orginalt kommer den resirkulerte varme luften inn i kompressoren, her bare kald frisk luft på begge sider Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Jepp det gjør du Orginalt kommer den resirkulerte varme luften inn i kompressoren, her bare kald frisk luft på begge sider Er det noe vesentlig forskjell på kaldluften med slik twin inlet i forhold vanlig åpent filter med blokkert ene side av laderen? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Er det noe vesentlig forskjell på kaldluften med slik twin inlet i forhold vanlig åpent filter med blokkert ene side av laderen? Ikke så mye, men twin inlet er jo dobbelt så kult :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Går d greitt å bare plukke av røret til resirken, eller må man ha filter der også? Siden olje dampen fra motoren ikke går i resirken, må man da kanskje ordne med oil-catch tank? Mener å ha lest et annet sted på forumet at dersom man fjerner oljedampen fra resirken så må man kjøpe PTFE fra f.eks. http://www.g-werks.com/Site/Default.aspx?pageurl=Products_Superchargers_Accessories For å sitere fra hjemmesiden deres. "PTFE Charger Lube For lubricating your G-lader when using non boost return pipe." Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Siden olje dampen fra motoren ikke går i resirken, må man da kanskje ordne med oil-catch tank? For lubricating your G-lader when using non boost return pipe." Der svarte du nok på dit eget spørsmål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Jepp det gjør du Orginalt kommer den resirkulerte varme luften inn i kompressoren, her bare kald frisk luft på begge sider Takk for oppdateringen. Olje er noe man gjerne ikke vil helle inn i motoren i noen større mengder (senking av oktan, lettere tenningsbank, oljesøl i en eventuell intercooler etc. etc.). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fortsatt et ubesvart spørsmål. Må man ha filter ved spjeldet til returluften, eller er det konstant "motvind" i hullet slik at ikkje no "dritt" blir sugd inn? Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fortsatt et ubesvart spørsmål. Må man ha filter ved spjeldet til returluften, eller er det konstant "motvind" i hullet slik at ikkje no "dritt" blir sugd inn? Der blåser det ut når du slipper gassen, og stenger når du gir gass. Så nei, trenger ikke noe filter der ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Returspjeldet stenger ikke helt før du nesten har full gass, så det vil suges inn luft gjennom returspjeldet. Jeg skal ha filter her. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Returspjeldet stenger ikke helt før du nesten har full gass, så det vil suges inn luft gjennom returspjeldet.Jeg skal ha filter her. trodde det heller kom litt luft ut der, men ikke at det sugde inn. isåfall suger det oljedunst fra veivhus dersom returpipa sitter på? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Dersom det blåser ut på gasspådrag vil det komme vesentlig mindre trykk inn i spjeldhus vil jeg tro. Rett meg hvis jeg har feil, noen? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.