volvofanatist Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Bytta toppakningen i går, og nå er den helt tett ihvertfall... MEN, vi fikk et nytt problem... Når vi er ute og kjører, så går det på stort sett så mye turtall som mulig, og bilen kan gå som ei kule(ei veldig dau ei, da det er 200k motor) i de første 15-20 minuttene.. Da begynner den å fuske, og du må jokke på gassen for at den i det hele tatt skal gå over tomgang.. På tomgang derimot går den veldig fint... Så kan vi la den stå å gå på tomgang i 5-10 minutt, og da går den som faen igjen i 15 min etterpå.. Plugga er hvite, så jeg går utfra den får for lite bensin, noen som har noen forslag? Det første jeg skal gjøre er å blåse reint bensinslangene med trykkluft ihvertfall.. På forhånd takk for svar.. Bilen er en 240 med b200k-maskin fra 360... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Her har du antakeligvis lekkasje mellom topp pakninga og kjøle vannet ditt. Bruker den noe kjøleveske eller har du fått kjørt såpass med bilen at du kan svare på det? Du kryss trakk vel toppen i rett rekkefølge og etter stramma ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe med hverandre å gjøre.. Men går fint nå, bytta bensinfilter og dro slangene utenom flottøren til returslangen, så gikk den så fint så... Bruker ikke kjøleveske i det hele tatt.. funker fjell nå.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg