Ole_Dumm Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by ZeIn sE.HER..er.kansje.noen.tips.til.bil.styling.hehe..;). Mit,.40.mins,verk,j,tar,imot,alle,kommentarer,..:D Smaken er delt og resultatet kan likes og hates, noen NOEN her er faenmeg GRISEFLINKE på det programmet! IMPONERT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by ZeIn sE.HER..er.kansje.noen.tips.til.bil.styling.hehe..;). Mit,.40.mins,verk,j,tar,imot,alle,kommentarer,..:D Funker ikke mellomromtasten din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 jeje Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Har.jobbet.ca.1.år.md.photoshop..:D digger,programmet.genialt her,er,noe,j,laget,kjedet..mg hehe :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Kanskje offtopic men, hvorfor.brukr,du,punktum.og.komma.mellom,hvert.ord,og.forkortr.alle,ordene,.? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Dritt bra laget! Hvordan får du det så glatt? ps. kan du legge ut bilde av den roginale mazda'n her? jeg trenger det bilde, vil modde litt jeg og ;D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 her.er.orginalen Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 brukte.ca.1.time,på,dn.;) er.ganske,førnøyd.med.fangeren.men.j.kunne.sikkert.laget,mere.på.dn.men.j.fant.ut.at.dn.var.grei.slik..;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 her.er.en.liten.ting.j.prøvde,på,,synes.dn.b´bra plz.tell,me.what.u.think.hehe.:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Nuh har dere herpet den stakkars bilen til Azzido nok her :) Likte godt den siste da... kan jo få herpe min litt da? Kanskje det kommer noe brukendes ut av det :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ jeje likte denne modden bra =) skulle ønske jeg var like flink med photoshop... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Men jeg prøver likevel... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by ZeIn her.er.en.liten.ting.j.prøvde,på,,synes.dn.b´bra plz.tell,me.what.u.think.hehe.:D Jeg skal fortelle deg hva jeg synes. Jeg synes du burde begynne med å skrive norsk. Spar oss for sms språk og annet tull..... Skriv normalt... Burde ikke være så vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by ZeIn her.er.en.liten.ting.j.prøvde,på,,synes.dn.b´bra plz.tell,me.what.u.think.hehe.:D Civic front? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 han har sagt det før... space knappen hans virker ikke.... Koster jo ikke stort for et nytt tastatur da men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg