button Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 jamen da stoler jeg på deg å tar meg en tur til helga jeg da.. hehe.. er det på pink racing forumet "det skjer" eller? :blunk: Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbomaniac Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 litt kjett med trailerparken på mjøsstranda da...fått lov til å stå der uten at noen lastebiler står der? ikke akkurat beste stedet å kjøre nyvaska, senka godbiler innpå heller.... spennende :) Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Milla Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 om man har tenkt å melde seg på, hva slags info trenger man å legge ved og bilder? Andre ting som er kjekt å vite, som alder ol? Siter Milla & "Mathias" `93 Ford Sierra sedan 2,0 dohc m. combat styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 send mail til molly@gatebil.no om det gjelder babe kåring på kvelden :) Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 det kommer til å koste 50 kr pr person grunnet leie og strøm til db drag på mjøsstranda. noe spørsmål ang det . send mail til gunn@pink-racing.com Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Koster det noe å teste anlegget der eller? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo rs Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Je og fam min får ta en tur! er det ved plantasjen?? mye biler som er meldt på el? er for gutter med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Tenkte je sku prøve å ta meg en tur je og. Se om det er noen feite biler der. Er det mange på gjøvik som har fått på sommerskoa på bila da?? De fleste har vel finere sommersko enn vintersko der og regner je med?! TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Sommersko er allerede satt på ja. ;) Satser på det blir mye folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Håper på det kommer mye folk. Aldri moro å arrangere noe hvis de blir negativt overrasket Da satser vi på fint vær og mye folk/biler. TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Koster det noe å teste anlegget der eller? Om du tenker på dB-drag så koster det vel 200kr, MEN hvis du ikke har deltatt før så er det gratis. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 blir ikke at jeg tar turen likevel dessverre.. beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg og Burny kommer nok ja! Men da bare i golfen til Burny :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbomaniac Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 må vi være medlemmer av pink racing for at vi skal få stille ut eller ? Siter "håndafeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 må vi være medlemmer av pink racing for at vi skal få stille ut eller ? Dette er et streetmeet ;) Alle som vil komme kan komme og parkere bilen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg