Gå til innhold

Min nye Golf GTI 16v

Ranger emnet

HotNut

Anbefalte innlegg

Min nye Golf GTI 16v

Kjøpte bilen for ei uke siden og tenkte legge ut litt bilder... Har ikkje dei heilt store planane for bilen enda, i første om gang blir det bare litt småfiks på feil. Men kanskje eg skal prøve å skremme motoren opp noken hester etter kvart :D

Den er senka, har litt plastikk i grillen og et supersprint eksosanlegg men tror den er orginal ellers.

Bilen har runda 250.000 men er nylig EU godkjent så håper på å ha bilen en god stund :D Skal putte inn anlegg enten i dag eller i morga. må bare orke å begynne å strekke kabler til forsterkeren. Har en panasonic spiller, en audison forsterker og to cadence 10" :)

MEN:

Sjekka den på Trondheim antirust i dag, mannen rista litt på hodet og sa "Oi, her var det en del å ta i ja..." Rust på bærende konstruksjon under og i ene kanalen, men det var ikkje så mykje at det hadde blitt feil på EU da. Fikk et pristilbud på 13.000 for fjerning av all rust, full tectyl behandling og 3 år garanti mot rust som eg vurderer nå. Er usikker på om det er verdt å bruke så mykje penger på bilen... Kunne få det til 4500 dersom eg sveisa sjøl, men mangler et sted å gjer det og evne til å sveise bil ;)

Har også hatt litt el-problemer virker det som, i går kveld hengte fløyta seg opp på vei heim, og tuta som en galning på bussen som kjørte forran meg. Folk kikka som bare det når dei gjekk ut, en mildt sagt flau opplevelse. Olje lampen begynte også å lyse og hyle i dag så fylte på olje, men etter en time kom det tilbake... Sjekka oljen og den så ut til å være på normalt nivå så veit ikkje heilt ka som er galt her

Skal poste litt mer bilder senere :)

DSC00433.jpg

DSC00432.jpg

Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta alle de nettbutikkene ;) Gir meg griller i hodet...

Nå på vurderings listen:

Pipercross - Viper

pipercross_viper.jpg

Grenrør fra Raceland.no

206319.jpg&w=200&h=200&comp=true

Noken som har erfaringer med desse produkta? Og ka type kam burde eg velge dersom eg skal skifte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta alle de nettbutikkene ;) Gir meg griller i hodet...

Nå på vurderings listen:

Pipercross - Viper

pipercross_viper.jpg

Grenrør fra Raceland.no

206319.jpg&w=200&h=200&comp=true

Noken som har erfaringer med desse produkta? Og ka type kam burde eg velge dersom eg skal skifte den?

Har et grenrør fra Miltek liggende, 4-1 grenrør, nytt og ubrukt.

Mye bedre enn et raceland grenrør, men også dyrere!

Har aldri hatt tid til å montere det så det ligger bare her.

Hadde tenkt meg 4000,- for det om du er interessert.

Photo-0071.jpg

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et grenrør fra Miltek liggende, 4-1 grenrør, nytt og ubrukt.

Mye bedre enn et raceland grenrør, men også dyrere!

Har aldri hatt tid til å montere det så det ligger bare her.

Hadde tenkt meg 4000,- for det om du er interessert.

Photo-0071.jpg

OK :) må nesten vente på neste lønning da, men høres bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja greit det, du får bare si ifra, det ligger bare her, planen var å ha det på min egen GTI, men jeg klarer aldri å få rota meg til å gjøre det :D

Og nå har jeg planer om å selge golfen så jeg frykter jeg aldri kommer til å montere det :P

BMW M3 Turbo

X - BMW E30 325i
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut et bilde av en fanger som følgte med bilen,legger den ut for salg på forumet for å bidra litt til få-golfen-litt-kjappere-kontoen... Er dette en som passer til audi også? Og i så tilfelle noken som veit kva for audi den passer til?

DSC00444-1.jpg

DSC00443.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIKK PAKKE I DAG :D

I dag/igår kom stab sataget mitt fra auto spar :)

Men etter å ha sjekka passformen såg eg at festa ikkje var laga heilt som det skulle. Der er hull rundt på den runde plata på staget, men her er ikkje hull i tårnet... Noken tips til kordan dette festes best? Tenkte på selvborrende skruer, er det bra nok?

DSC00448.jpg

DSC00449.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut grenrøret til salgs nå så om du vil ha det eller evt holde det av til du får lønning må du sende meg en PM så fort som mulig ;)

Mvh

BMW M3 Turbo

X - BMW E30 325i
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider