haukhe Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Wow, shiiiit Laaars! Detta ser lovende ut. Håper den kommer ut på veien igjen! Må ha noe å høre på når det kommer besøk her ;P så mekk den kvikt!! :D Lykke te ! www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Dette er tigging , og det er vel lov det nå! Er det ikke? G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis123 Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 tøft at folk vil hjelpe til med slikt da!!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Overførte 50 lapp til deg jeg Lars.. Synes jeg var snill, for jeg hadde hele 130,- på kontoen før jeg overførte.......:) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg valgte å ikke overføre fordi jeg syntes det er smålig av deg å tigge penger fra andre. Hvis du ikke har råd til en reperasjon på 10.000kr en gang så har du gjort en dårlig kalkyle når du handla din sierra. Men lykke til Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg overførte pga at jeg 'vet' litt om hvem Lars er, så..:) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Nå er det vel ikke lenge til forumene blir spammet ned av slike stunts. Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Er vel egentlig folk selv som bestemmer om de vil "støtte" saken eller ikke.. photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Til alle som hjelper til, tusen hjertlig takk for det :) Til alle som syter om hvor lavmål dette er; So? Tanken var at det var verdt et forsøk og kunne gjennomføres med et smil om munnen. Så hvis dere synes det er såpass idiotisk så greit for meg. Jeg gjorde et forsøk og hittill har det gått bra. Jeg har ingen drøm å å samle inn 10.000,- på denne måten, og må selvfølgelig trå til med egne midler. Jeg har fulltidsjobb og tjener penger der, men når man ligger litt etter med andre utgifter som hoper seg opp så kan det jo bli litt vrient innimellom. Alle har vel vært der... og i motsetning til mange andre har jeg IKKE planer om å selge bilen, men heller gjøre alt jeg kan for å få den på veien igjen så fort som mulig. Takk! :) Wow, shiiiit Laaars! Detta ser lovende ut. Håper den kommer ut på veien igjen! Må ha noe å høre på når det kommer besøk her ;P så mekk den kvikt!! :D Lykke te ! Takk for det Hege ;) Hehe, ja, vil ha den på veien igjen så kan du få høre.. hehe. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 denna TK adresse greia er noe dritt får beskjed om noe slik idiot-spyware-cleaner greie.. trykker bort den fordi jeg hater slik.. og da kommer jeg til hjemmesiden til dissa folka som sprer denna dritten.. Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 denna TK adresse greia er noe dritt får beskjed om noe slik idiot-spyware-cleaner greie.. trykker bort den fordi jeg hater slik.. og da kommer jeg til hjemmesiden til dissa folka som sprer denna dritten.. Gå innpå sida engang til, da går det;) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Vis det blir noe igjen, så skal jeg skifte reg. reim på S4 veldig snart!:D 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Den photoshopguiden du lagde for mange år sia, gjorde at jeg donerte en skvett :) Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 det her er jo bare genialt... heller gi penger til en nordmann som skal ha i gang grombilen sin enn afrikanere osv som bruker penga på våpen og kanskje en håndfull ris... hadde jeg hatt penger sku du fått laaars, men jeg er så blakk man får blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Mulig og få en prøvetur i cossie´n mot et litt bidrag da?:) Slenger inn noen kroner imorra:) Hilsen fattig lærling:D - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg