Gå til innhold

Cosworth kronerulling

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg valgte å ikke overføre fordi jeg syntes det er smålig av deg å tigge penger fra andre. Hvis du ikke har råd til en reperasjon på 10.000kr en gang så har du gjort en dårlig kalkyle når du handla din sierra.

Men lykke til

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som hjelper til, tusen hjertlig takk for det :)

Til alle som syter om hvor lavmål dette er; So? Tanken var at det var verdt et forsøk og kunne gjennomføres med et smil om munnen. Så hvis dere synes det er såpass idiotisk så greit for meg. Jeg gjorde et forsøk og hittill har det gått bra. Jeg har ingen drøm å å samle inn 10.000,- på denne måten, og må selvfølgelig trå til med egne midler. Jeg har fulltidsjobb og tjener penger der, men når man ligger litt etter med andre utgifter som hoper seg opp så kan det jo bli litt vrient innimellom. Alle har vel vært der... og i motsetning til mange andre har jeg IKKE planer om å selge bilen, men heller gjøre alt jeg kan for å få den på veien igjen så fort som mulig.

Takk! :)

Wow, shiiiit Laaars! Detta ser lovende ut. Håper den kommer ut på veien igjen! Må ha noe å høre på når det kommer besøk her ;P så mekk den kvikt!! :D

Lykke te !

Takk for det Hege ;) Hehe, ja, vil ha den på veien igjen så kan du få høre.. hehe.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår