Gå til innhold

Cosworth kronerulling

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Ja bra du har gjordt deg opp ei fonuftig mening basert på skikkelige fakta

Fornuftig? Nei langt derifra. Basert på fakta. Ja det skal du ta deg faen på. Kjenner flere som er født og oppvokst i den dritten der + at jeg har MASSE bekjentskaper som jobber i den dritten der den dag i dag. Du er kansje ikke klar over at det er folkemord og krig der nede akuratt nå du? Fær du kommer og beskylder meg for å komme med svada så burde du som andre her har nevnt slutte å være så blåøyd å tro at værden er rosenrød og at siden du er så snill og sender nedover kr så er det de som trenger dem som får dem.

Må beklage mitt utbrudd men blir så utrolig provosert av sånne komentarer. Men nå er vi vel så OFFFFFFFFFFFFFF topic det er mulig å komme. Fortsatt lykke til Lars og håper du får fikset bilen din snart.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for støtten folkens!

Ser det har kommet inn en del i løpet av natten, og jeg er evig takknemlig! ;)

Mulig og få en prøvetur i cossie´n mot et litt bidrag da?:)

Slenger inn noen kroner imorra:) Hilsen fattig lærling:D

Selvfølgelig er det mulig ;)

Takk for det!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes trådstarter kan jobbe litt ekstra sånn som andre folk, ikke tigge kroner av alle moped eierne på forumet her..

Hahaha, du er tøff ass. Hva mener du med det, ikke at jeg føler meg tråkket på tærne eller noe. For mopeden min ga jeg faktisk bort til lillebroren min i sommer, kunne lett fått 10k for den. Så 20kr til Laars her skal jeg vel klare og avse også..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern, spons meg i stedet. VR6en trenger ny... Alt.

Haha! Men du har jo draget på damene!

Kanke få alt vøtt :drive2

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt penger sku du fått.. skal slenge inn noen kroner når jeg får jobb.. og lønning:P haha.. detta var jo bare genialt.. et par som er misunelig for at de ikke kom opp med denna geniale ideen først virker det som.. men samma det:) lykke til!:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår