Kong-Erik J Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ja bra du har gjordt deg opp ei fonuftig mening basert på skikkelige fakta Fornuftig? Nei langt derifra. Basert på fakta. Ja det skal du ta deg faen på. Kjenner flere som er født og oppvokst i den dritten der + at jeg har MASSE bekjentskaper som jobber i den dritten der den dag i dag. Du er kansje ikke klar over at det er folkemord og krig der nede akuratt nå du? Fær du kommer og beskylder meg for å komme med svada så burde du som andre her har nevnt slutte å være så blåøyd å tro at værden er rosenrød og at siden du er så snill og sender nedover kr så er det de som trenger dem som får dem. Må beklage mitt utbrudd men blir så utrolig provosert av sånne komentarer. Men nå er vi vel så OFFFFFFFFFFFFFF topic det er mulig å komme. Fortsatt lykke til Lars og håper du får fikset bilen din snart. Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Takk for støtten folkens! Ser det har kommet inn en del i løpet av natten, og jeg er evig takknemlig! ;) Mulig og få en prøvetur i cossie´n mot et litt bidrag da?:) Slenger inn noen kroner imorra:) Hilsen fattig lærling:D Selvfølgelig er det mulig ;) Takk for det! '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Da donerte jeg bort to halvlitere med Cola. ;) fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 genialt :) jaja den kommer seg nok på veien når alle er så snille som folka på BF - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Frister veldig å gi deg en Cola. Får se om jeg husker på deg neste gang jeg er innom nettbanken =) ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hva skjer når du når 10.000 da? :D Skal se om jeg kan slenge inn en liten sum. -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Nytern, spons meg i stedet. VR6en trenger ny... Alt. Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Nytern, spons meg i stedet. VR6en trenger ny... Alt. Syns faktisk litt mer synd på deg, du hadde den vel 1.dag eller noe før dritten stoppa helt? hehehe - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 synes trådstarter kan jobbe litt ekstra sånn som andre folk, ikke tigge kroner av alle moped eierne på forumet her.. - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Syns faktisk litt mer synd på deg, du hadde den vel 1.dag eller noe før dritten stoppa helt? hehehe TO dager! Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 synes trådstarter kan jobbe litt ekstra sånn som andre folk, ikke tigge kroner av alle moped eierne på forumet her.. Hahaha, du er tøff ass. Hva mener du med det, ikke at jeg føler meg tråkket på tærne eller noe. For mopeden min ga jeg faktisk bort til lillebroren min i sommer, kunne lett fått 10k for den. Så 20kr til Laars her skal jeg vel klare og avse også.. - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Nytern, spons meg i stedet. VR6en trenger ny... Alt. Haha! Men du har jo draget på damene! Kanke få alt vøtt :drive2 -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hadde jeg hatt penger sku du fått.. skal slenge inn noen kroner når jeg får jobb.. og lønning:P haha.. detta var jo bare genialt.. et par som er misunelig for at de ikke kom opp med denna geniale ideen først virker det som.. men samma det:) lykke til!:) -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Haha! Men du har jo draget på damene! Kanke få alt vøtt :drive2 Du vet, damer er baaaaaaaaare utgifter! Så spons meg gjerne der og! Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Haha, genialt Lars, ser du har fått inn 3500kr, skulle ha donert en slant selv, om jeg ikke var blakk som ei sau. To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg