Gå til innhold

Cosworth kronerulling

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hvis du må få bilen så fort tilbake på veien så kan du vel bare selge en av de tre andre bilene dine, så får du vel inn litt penger?:rolleyes:

Som jeg skulle sagt det selv,bil er dyrt,ja.Men man burde tenke på å ha en reservekapital om man kjøper en bil,i tilfelle slike ting skjer.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som synes dette er lavmål osv:

Lars har nå nærmere 5900 poster på dette forumet og har nærmest vært her i en evighet. Lars har dermed hjulpet dette forumet på en positiv måte, og han har sikkert hjelpet dere med forskjellige problemer på bilen deres også.

Også har vi jo den Photoshop guiden hans, hvor mange har ikke den hjulpet?

Hjelp denne mannen, her kommer pengene til de som trenger! (Bevisst bruk av "de" :P )

Skulle med glede overført noen kroner, hadde det ikke vært for at jeg er blakk...

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du handle hos FACE skjønner jeg at du tigger om penger. Kjøp delene i england, gjør jobben selv, og vips, 10 000 spart.

Skaff meg et sted å stå så handler jeg gjerne hos Burton og gjør jobben selv. Men sånn som ting er nå har jeg ikke mulighet til det.

Hvis du må få bilen så fort tilbake på veien så kan du vel bare selge en av de tre andre bilene dine, så får du vel inn litt penger?:rolleyes:

1. Den beige Golfen står i deler, hva får jeg for den? Dessuten skal den ikke selges. Da selger jeg heller Cosworthen.

2. Den andre er et tomt karroseri som skal bli prosjekt-bil til sommeren eller når jeg har råd til det.

3. Den andre er en GTI donorbil som skal hogges.

Så, er vel ikke akkurat lønnsomt å selge eller hugge.

Denne tråden kan vel egentlig legges død nå... jeg har greid det jeg var ute etter. Takk til alle som har bidratt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke drømt om å få inn 10.000,- engang ;)

Men jeg fikk inn nesten 5000,- (Bare jeg som ikke har oppdatert nettsiden, skal gjøre det i morgen).

Resten må taes på kredittkort.. må man så må man :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Til dere som synes dette er lavmål osv:

Lars har nå nærmere 5900 poster på dette forumet og har nærmest vært her i en evighet. Lars har dermed hjulpet dette forumet på en positiv måte, og han har sikkert hjelpet dere med forskjellige problemer på bilen deres også.

Også har vi jo den Photoshop guiden hans, hvor mange har ikke den hjulpet?

Hjelp denne mannen, her kommer pengene til de som trenger! (Bevisst bruk av "de" :P )

Skulle med glede overført noen kroner, hadde det ikke vært for at jeg er blakk...

Så da burde alle gjort slik ? Jeg har også holdt til på x-antall forum og hjelp folk i mange år, har også masse bilutgifter, og er ikke alene om det. Nei, tigging bør man holde seg for god til...

Jeg har mer bilutgifter og mindre inntekter enn mange, alikevel greier jeg meg bra. Jeg syntes det er ganske lavmål ja, prioiter heller bedre. :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår