Hansy Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hvis du må få bilen så fort tilbake på veien så kan du vel bare selge en av de tre andre bilene dine, så får du vel inn litt penger?:rolleyes: Som jeg skulle sagt det selv,bil er dyrt,ja.Men man burde tenke på å ha en reservekapital om man kjøper en bil,i tilfelle slike ting skjer. 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Til dere som synes dette er lavmål osv: Lars har nå nærmere 5900 poster på dette forumet og har nærmest vært her i en evighet. Lars har dermed hjulpet dette forumet på en positiv måte, og han har sikkert hjelpet dere med forskjellige problemer på bilen deres også. Også har vi jo den Photoshop guiden hans, hvor mange har ikke den hjulpet? Hjelp denne mannen, her kommer pengene til de som trenger! (Bevisst bruk av "de" :P ) Skulle med glede overført noen kroner, hadde det ikke vært for at jeg er blakk... §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Skal du handle hos FACE skjønner jeg at du tigger om penger. Kjøp delene i england, gjør jobben selv, og vips, 10 000 spart. Skaff meg et sted å stå så handler jeg gjerne hos Burton og gjør jobben selv. Men sånn som ting er nå har jeg ikke mulighet til det. Hvis du må få bilen så fort tilbake på veien så kan du vel bare selge en av de tre andre bilene dine, så får du vel inn litt penger?:rolleyes: 1. Den beige Golfen står i deler, hva får jeg for den? Dessuten skal den ikke selges. Da selger jeg heller Cosworthen. 2. Den andre er et tomt karroseri som skal bli prosjekt-bil til sommeren eller når jeg har råd til det. 3. Den andre er en GTI donorbil som skal hogges. Så, er vel ikke akkurat lønnsomt å selge eller hugge. Denne tråden kan vel egentlig legges død nå... jeg har greid det jeg var ute etter. Takk til alle som har bidratt. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 fikk du 10 lapper? :D 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Nei, jeg hadde ikke drømt om å få inn 10.000,- engang ;) Men jeg fikk inn nesten 5000,- (Bare jeg som ikke har oppdatert nettsiden, skal gjøre det i morgen). Resten må taes på kredittkort.. må man så må man :) '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Artig påfunn! Bare pga det så mener jeg det går fint å tigge litt :) Dette er mer en ting som ingen bør herme etter. Tross alt 10.000kr det er snakk om. Har du en Cosworth, så må du ha råd til slike utgifter! Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Får du bilen på veien igjen da? G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 På vei til Face Motorsport i dag! :) Takk til alle som har bidratt!! Feirer med et par bilder... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 En riktig perle! Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 jasså. skal opp til andrè med bilen :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Den som intet våger intet vinner heter det vel. Så kan respektere måten du løste dette på. Men jeg håper du skjønner at den bilen kommer til å koste deg store beløp i fremtiden også. Skal du gjøre det samme hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Til dere som synes dette er lavmål osv: Lars har nå nærmere 5900 poster på dette forumet og har nærmest vært her i en evighet. Lars har dermed hjulpet dette forumet på en positiv måte, og han har sikkert hjelpet dere med forskjellige problemer på bilen deres også. Også har vi jo den Photoshop guiden hans, hvor mange har ikke den hjulpet? Hjelp denne mannen, her kommer pengene til de som trenger! (Bevisst bruk av "de" :P ) Skulle med glede overført noen kroner, hadde det ikke vært for at jeg er blakk... Så da burde alle gjort slik ? Jeg har også holdt til på x-antall forum og hjelp folk i mange år, har også masse bilutgifter, og er ikke alene om det. Nei, tigging bør man holde seg for god til... Jeg har mer bilutgifter og mindre inntekter enn mange, alikevel greier jeg meg bra. Jeg syntes det er ganske lavmål ja, prioiter heller bedre. :) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg har ikke bidrat med en krone.. Men jeg har heia på deg hele veien ;) tihi.. blir bra å få den på veien igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatslider Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Legger du deg når du skal, går på do alene og spiser maten sin slik en stor kar burde, skal du se Cosworthen kommer til å bli bra. Fo sho, mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg