Kong-Erik J Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 gjøre verden til et bedre sted? Burde ikke pengene sendes til afrika eller noe i så fall? Nå drar jeg denne OT igjen. Så du på tv2 nyhetene akuratt nå (21-15 4/4-07)anngående denne saken? Hva var det jeg sa? Hadde jeg rett eller ikke? Å gud jeg elsker å ha så utrolig rett i ting jeg sier:klovn: Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 stå på cosworth dud. , bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 å fy så jævli bra ide:P ser ut til å funke:P Spørs hvor mange som kan gjøre sånn før det tar slutt men. For førstemann så funker det:) Genialt:D VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 trådstarter sier at tråden kunne legges død fordi han har oppnådd det han ville. så da legges den død! Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg