Iversen88 Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Selger iS'en i deler så dere kan spørre etter alt mulig så skal jeg svare om jeg har å gi pris:) Jeg har har kjørt litt med den så motor, girkasse å sånt fungerer fint. Selger hele bilen for 5000,-!!! original Cosworth grill har sprekt ved dysa og mangler et feste men ellers hel XR4i stoler uten hull i stoffet, XR4i nedre del av dashen baksete fra XR4i, lysegrått taktrekk fra XR4i, blå/grå taktrekk til iS med takluke, grått golvtrekk , el. speil, ligger flere ting der å spoilern selges å Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 i hvilken stand er de elektriske speila? satt det manuelt gir i bilen? åssen ser plstikk-dekselet rundt girspaken ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg