Oshim Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Jada.. har kjøpt meg enda en einser. Denne gangen en mexicobeige LD ifra '79. Har egentlig bare parkert den bak veggen sålenge. Planene var egentlig delebil , men falt litt for det gamle interiøret og de heftige vibrasjonene dieselmaskinen produserer. Fikk også med 2 sprell nye framskjermer med ett koslig klistremerke som tyder på att det er originalvarer og ikkeno piratgreier:D Noen som synes jeg skal slakte denne bilen eller restaurere? :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 ..har foresten ikkeno kamera og jeg poster dette med mobilen så ingen bilder ikveld desverre:/ Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Har du litt snacks såsom underdelen av dashbord er jeg interessert hvis du skal dissekrere bilen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Kan si ifra jeg vettu. Er ikke så mye interiørmessig som passer over på gls'n, bortsett fra brune hatthylledeksler med "högtalergaller" :D Har ihvertfall hylla på passasjer-sida. Resten troor jeg ligger i en av pappeskene baki. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Flott. Jeg trenger hyllene som henger under den fine ganle dashen, pluss filten som sitter under rattet etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Farge på dashbord? Selg den til meg ;) Hva skal du bruke av deler selv? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Farge på dashbord?Selg den til meg ;) Hva skal du bruke av deler selv? a ha. god prioritering av pengene dine! bedre å bruke de på einserne enn på sierraen!:confused: Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Laaars. Dashen har ikke sett cockpitshine i dette tiåret så den er grå, men den er nok svart egentlig.. Har ikke helt bestemt meg hva jeg vil med den enda, har ikke fått sett ordentlig over og under den siden garasjen er full. Impulskjøp er no trasige greier.. hehe. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 det sies at impuls kjøp er det folk flest er mest fornøyd med! må få lagt ut bilder av "gliset" ditt da! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Jaja, er fornøyd jeg:) Men mest fordi jeg fikk med nye plåtbiter som skal havne på gls'n da den går i lakkboksen etterhvert:) Bilder kommer da jeg får omøblert litt biler i garasjen o.l :) Bilen er ingen perle da akkurat.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 hehe.. hvem skulle tro att en 55år gammel bibliotekar skulle ha raggartejp liggende i reservehjulsbrønnen. Har fått tatt noen bilder ihvertfall, kommer imorgen:) ..lå tilogmed en gammel blaupunkt radio og noen runde rare høytalerkuler av samme merke i en av pappeskene.. high-end:p Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Endelig fikk jeg somlet meg til å legge ut noen bilder av doningen:) Gruppebilde med Gls`n for anledningen. Hva kan jeg si? ..pent interiør:P Herlig med rust.. en side.. ..en annen side.. og fargen.. jada, jeg er en kreativ mobilfotograf..:morph: web Synd det er kappa ut plass til brede baklykter som er fuga fast med silikon:( Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 På radioen var det kassett og? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 nix, var kun radio gitt.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 nice car! :) synes ikke du skal slakte den nei! erru gal mann? ta å resturer den du:) blir sikkert bra. Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg