Gå til innhold

Polo 96 6N merkelig låsylinder feil

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
er en del som er utbyttbar ja,plastikkdel som som regel er skrudd fast med 2 må skruer i bakkant av låssylinderen,så kommer kontaktstikket med ledninger bak på denne el delen igjen.

Bakstikket mitt sitter rett i låssylinderen. Er ikkeno plastbit i mellom der. :(

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter ikke faenskapet i det hele tatt gitt. Jeg fant noe gammel Defa hjerne inni der og litt gamle bilstereopåskjøtinger. Men jeg regner med dette bare er spleisa innpå. Prøvde å fjerne det men det gjør ikke noe forskjell om det er av eller på.

Der stikket går på sitter det jo en kontakt i plast men dette er vel ikke den sorte delen du snakka om?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter ikke faenskapet i det hele tatt gitt. Jeg fant noe gammel Defa hjerne inni der og litt gamle bilstereopåskjøtinger. Men jeg regner med dette bare er spleisa innpå. Prøvde å fjerne det men det gjør ikke noe forskjell om det er av eller på.

Der stikket går på sitter det jo en kontakt i plast men dette er vel ikke den sorte delen du snakka om?

Du må ha av rattstammen for å komme til den bryteren... Dette er en vanlig VW-sykdom og koster ca. 250 spenn for en ny bryter...

Men det er litt demontering for å få den av...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha av rattstammen for å komme til den bryteren... Dette er en vanlig VW-sykdom og koster ca. 250 spenn for en ny bryter...

Ahh ok! Demonterte endel rundt rattet. Må man av med rattet for å få løsna stammen?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tenningslåsen min går det det 3-4 røde kabler som forsvinner inn til resten av ledningsnettet. Disse sitter med en kontakt som går rett i tenningslåsen. I tenningslåsen sitter det en sort plastkontakt som stikket går inni.

Sitter den delen jeg skal bytte langs ledningene? Før eller etter tenningslåsen?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tenningslåsen min går det det 3-4 røde kabler som forsvinner inn til resten av ledningsnettet. Disse sitter med en kontakt som går rett i tenningslåsen. I tenningslåsen sitter det en sort plastkontakt som stikket går inni.

Sitter den delen jeg skal bytte langs ledningene? Før eller etter tenningslåsen?

Er den sorte plastkontakten som bruker å ryke ja...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har finni en litt enklere måte og bytte disse på, tar ca. et Kvarter;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider