Gå til innhold

KlovnDaniel: opel manta bil(rust)cross. og bila på gård'n. update 20.03.07

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er jeg begynt på motor og kasse.. det kommer ut om ikke så alt for lenge, fikk ikke tatt ut og alt det der i dag, dårlig tid osv.. men som sakt, motoren blir en 230k som vi skal bytte tenning og gasser på.. eneste som skal gjøres på'n

og siden det er en stv volvo så har vi da kaross deler til familievogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer bildene:D

motoren som skal i

DSCN2107.jpg

mer rust.. gadd ikke sveise så det ble litt jallapopp

DSCN2110.jpg

resten av gulvet

DSCN2103.jpg

fronten er ferdig:D:D

DSCN2102.jpg

delebilen

DSCN2114.jpg

og sånn demonteres skjermer av ''dirty opp''

DSCN2115.jpg

et bilde for å vise stemningen, nemlig helt mongo

DSCN2113.jpg

trur ikke panseret skal fly av med det første for å si det sånn

DSCN2108.jpg

så det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg egentlig vet hvor det er, men tipper det er lit langt for og dra og se på bilcross :p eller?

Den fargen kom jo virkelig som ett sjokk :p

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har kommet en ny bil oppe på gård'n der jeg skrur med min svigerbror, han har nemlig bytta til seg en 1966 opel rekord B 2 dørs 1700.. jævla tøff bil, bilen skal pusses opp og bli helt strøken og brukes kun på solskinnsdager og 17.mai:D..hehe blir ikke ferdig til 17.mai i år, men neste år rocker den slemmestad:D.... den skal lakkeres endten hvit eller rød, det er de eneste fargene rekord B kom i så da må vi nesten følge det og ha den så fin som mulig:D

bilder kommer.. manta'n skal jobbes mere med, og min må jobbes med, så tråden er gjort om så alle prosjektene jeg og svigerbror har skal legges ut.. kommer blandt annet rcn bilen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider