Kverna Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 bli med på superstage på gardemoen imorra da?drar fra fjordparken kl 9 på morran Jobber :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 jaja da får du ikke testa sierran din da Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hva kjører du da?er mye ute ja Kjører litt forskjellig, har en sort S3, en matt svart boble med 67 på siden, og en sølvfarget Touran varebil... var innom fjorparken på vei hjem i gr kveld, men da var det ingen der..!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Kjører litt forskjellig, har en sort S3, en matt svart boble med 67 på siden, og en sølvfarget Touran varebil... var innom fjorparken på vei hjem i gr kveld, men da var det ingen der..!? Du har fortsatt S3'en, svensven? Solgte min til fordel for Honda S2000. Kanskje jeg får ta en tur i Fjordparken etterhvert, når Hondaen er på plass fra Tyskland til helga... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Du har fortsatt S3'en, svensven? Solgte min til fordel for Honda S2000. Kanskje jeg får ta en tur i Fjordparken etterhvert, når Hondaen er på plass fra Tyskland til helga... ;) ja, har den forsatt, tenkte jeg skulle slege den når jeg fikk firmabil, men det er snart et år siden... vurderte faktisk å selge den å kjøpe S2000 i våres jeg også, men den mangler trekk på 2 av hjula.. ellers syns jeg den er synsykt feit! Så S3'n din sto til sagls for litt siden! Gikk det greit å selge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiburon Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Du har fortsatt S3'en, svensven? Solgte min til fordel for Honda S2000. Kanskje jeg får ta en tur i Fjordparken etterhvert, når Hondaen er på plass fra Tyskland til helga... ;) Jøss, enda en i Drammen? Farge, specs etc? - JT Siter - John Thomas Nordahl - - 2007 Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Var ikke overvettes interesse for S3'en. Han andre som ringte etterhvert SKULLE ha den, så da gikk det greit. :) Egentlig skulle jeg kjøpe A4 cab, men så snakka dama og jeg litt rundt det. Endte opp med en Golf V til hu og en litt mindre fornuftig S2000 til meg. Bakhjulsdrift kan jo være festlig det også... hehe. Uansett, jeg skulle ikke ha tak på bilen min. :) Hondaen er orignal, bortsett fra senk, 18" OZ Ultraleggera og lambodører. Rød av farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hallais sorry for OT men hvordan er det å bo i drammen med tanke på bil osv? altså er det mye bilintresserte folk der og treff osv?? er det en grei plass å bo på ellers og?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Spotta og prøvde å race en grå audi coupe/urquattro i bragernestunellen igår kveld. Var ikke så interessert før vi møttes igjen utenfor ved osram. Den bilen gikk fint :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hallais sorry for OT men hvordan er det å bo i drammen med tanke på bil osv? altså er det mye bilintresserte folk der og treff osv?? er det en grei plass å bo på ellers og?? Er du interessert i bil er det mye trøkk spesielt i helgene:) Bare les igjennom denne tråden ;) Treff etc er det også bra med. Sjekk http://www.midnightclub.no Ellers har jo drammen blitt riktig så flott med åra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 dyrt å bo der a? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvis du velger å bosette deg veldig sentralt må du nok regne med å betale litt, men det er mye bra og ålreite priser rundt om også. Bilinteressen kan man ikke klage på! Drammen har mye fint når det kommer til biler :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Kjøper du utbys så får du mye fint til en god pris. Eks: Lier, Mjløndalem, solbergælva, krokstadælva etc Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 greit det! takk for hjelpa! tror nok drammen og rundt er en veldig potensiell flytte til plass! bare en siste ting :P hvordan er det med party og byen? mye bra? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 drammen er harry! der er den saken avgjort! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg