nicolai Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Jeg var på trening i går ca. klokka 17.00 til 18.00 så det var nok meg ja. Kjørte en liten tur etterpå så det nok mulig at det var meg du hørte Nicolai:partyon: jeg veit det avr deg hørte på lang avstnd at dette ikke er en fiesta eller noe annet som går oppi her. pro gym er ikke bare for bolere. jeg trener der og er spinkel som en tannpirker. eier ikke kraft Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Regner vel med at det da var Svenna jeg hørte sånn i rundt 18-tiden i dag og vel? Hørte det gikk unna oppover, heh.. Bor ikke så langt unna Pro Gym selv, men trener jeg? Ja! Men kun ølmage :D Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Regner vel med at det da var Svenna jeg hørte sånn i rundt 18-tiden i dag og vel? Hørte det gikk unna oppover, heh..Bor ikke så langt unna Pro Gym selv, men trener jeg? Ja! Men kun ølmage :D Stemmer nok det, var som vanlig på gymmet en tur i 18-tiden og på veien hjem var det ei dame med sykkel som ville race litt. Jeg var ikke sen å be selvfølgelig, og Ferrarien går bedre enn en Yamaha Fazer (Er det slik det skrives?). Startet i 2 gir og når jeg fikk inn 3. gikk det ganske greit i fra. Hun på sykkelen vart like blid og hilste etterpå. Mye morro for små gutter :-) Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Stemmer nok det, var som vanlig på gymmet en tur i 18-tiden og på veien hjem var det ei dame med sykkel som ville race litt. Jeg var ikke sen å be selvfølgelig, og Ferrarien går bedre enn en Yamaha Fazer (Er det slik det skrives?). Startet i 2 gir og når jeg fikk inn 3. gikk det ganske greit i fra. Hun på sykkelen vart like blid og hilste etterpå. Mye morro for små gutter :-) Synes jeg hørte noe giring der ja, heh.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 De er støtt og stadig innom de, så det er ikke noe som "skjer med det" :) kunne jo hende at de hadde oberservet noen råkjører og tenkte at de hadde campa i Fjordparken.. faktisk første gang jeg ser onkel blå der.. hehe Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kjørte litt etter denna her igår.. Manglet skilter bak, vet ikke om det var prøveskilter forran! Fet lyd hvertfal.. Noen med info? Møtte den orange "pysjåhn" til hu girls go fast jenta (hu som var i DT for noen dager side) rett etter svingen der forresten.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 dobbelpost Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 mhm Tenker det var deg jeg så når jeg kom fra jobb, i rundkjøringa ved osram. Du kom ut fra fjordparken, tok en runde i rundkjøringa og kjørte ned til fjordparken igjen, hehe. Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Tenker det var deg jeg så når jeg kom fra jobb, i rundkjøringa ved osram.Du kom ut fra fjordparken, tok en runde i rundkjøringa og kjørte ned til fjordparken igjen, hehe. D var ikke meg d gitt.. Åssen så denna du så ut a? farge/felger og sånt.. Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolloz Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Den er nokk min, har ikke montert skiltet bak da jeg var å fikk et nytt et... Nissan 200sx 98 mod ca.300hk. ferita exosen lager fin lyd den:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 fet bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Spotta en rød supra turbo ut fra shell på brakerøya på fredan, som fikk problemer etter den kjørte ut derfra.. ;o Men ellers så var den fet :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Spotta Moonshine Racing e30'n ved Progym drammen :) Grom kjerre! Var også noen som dytta på en annen e30 ved shell brakerøya i sta ;p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Blir litt å spotte i Drammen i dag kan jeg tro hehe.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Noen som har bilde av denna Moonshine Racing e30'n ? Har sikkert sett`n, men husker ikke åssen den ser ut..:peace: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg