Mikkel Bruer Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Sølv :) Med xenon i spredera og 22" svarte hjul? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Han i imprezan så ut som han hadde downs i det han skjønte at r8'n ikke var en TT :P Tsss, og "han" som prøvekjørte s2000 snurra, hihi :D Og av alle utrolige ting spotta jeg akkurat en spell ny mercedes SLS AMG rett ved shell brakerøya, fytti feite å grom! Sølvgrå, norskregga, DN skilter mener jeg. Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Svart S14a opp Lierbakkene i 15-tiden i dag, noen her? :)Så også en rød evo Tommi Makkinen edt (tror jeg, den var rød med masse stickers, bl.a Ralliart i bakruta) rett etter påkjøringsrampa ved Sandvika retning Drammen. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Audi R8 og Mercedes SLS spotta på Klokkarstua i dag :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Spotta Destroyy 2-3 ganger i går i sande og drammen.. blitt en vane og se deg i sande nå.hehe:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Audi R8 og Mercedes SLS spotta på Klokkarstua i dag :) Merkelig at jeg ikke har kobla det før nå, men du jobber ikke tilfeldigvis på YX? Sett bilen utenfor flere ganger der. Spotta for øvrig samme Evoen i dag, denne gangen på Finasletta mot Klokkarstua/Drammen for en times tid siden. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Jobber på YX vettu ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Med xenon i spredera og 22" svarte hjul? hmmm... mye mulig det :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Tsss, og "han" som prøvekjørte s2000 snurra, hihi :D Og av alle utrolige ting spotta jeg akkurat en spell ny mercedes SLS AMG rett ved shell brakerøya, fytti feite å grom! Sølvgrå, norskregga, DN skilter mener jeg. Sikkert samma som jeg så på YX det :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Møtte på en veldig pen 280SL med Lorinser RS90-felger på shell ved Kjellstad.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 farge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Møtte den røde Evoen i dag også, denne gang på Tofte 15.30. Noen i området som har handla? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Den Tommy Makkinen Evo'en "bor" jo i Sætre såvidt jeg veit.. Så ikke rart han er mye rundt her.. hmmm... mye mulig det :p Svoger sin det.. Fet bruksbil det;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Den Tommy Makkinen Evo'en "bor" jo i Sætre såvidt jeg veit.. Så ikke rart han er mye rundt her.. Ah, det forklarer jo saken. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Svart Auris med gule grøftiser som febrilsk forsøkte å henge på oppover lierbakkene. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg