Mikkel Bruer Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som kjenner til en hvit audi 80 quattro i drammen/sande område? bilen så ganske strøken ut, men bur og ufattelig mange gamp med tanke på hjulspinn på quattro`n i 80km/t ;) Hadde hjulspinn i over 100km/t jeg med rett under 300hk på 1700kg quattro ;) Helt hvit litt shabby 80 quattro? Vil tro det er Dag fra Holmestrand eller noe sånt sin.. Ganske frisk den ja.. overkant av 400 mener jeg å huske.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Dag sin Type 89 står innendørs etter hva jeg veit (hvis ikke skulle han ha blitt mast med til Sigdal til helga;)). Denne er heller ikke registrert. Tipper det er snakk om en 1984 Type 85 - også kjent som den gamle "vinterbilen" til Trond og Sven Runar. Den er i mine øyne ikke spesielt shabby, men heller skikkelig trivelig. Så den selv for ca to uker siden. Første gang jeg har sett den utenfor Audi-Sentrum/S-sentrum på en god stund nå. Den hadde skikkelig kledelige vintersko: Ronal R8 i 8X15:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Noen som kjenner til en hvit audi 80 quattro i drammen/sande område? bilen så ganske strøken ut, men bur og ufattelig mange gamp med tanke på hjulspinn på quattro`n i 80km/t ;) Den står ofte utenfor ett verksted (noen som driver med TS-Racing/dinitrol) på strømsø siden, ser ganske bra ut! Noen som vet noe specs på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Med tanke på hvor mange Audier med S-motor som kom på avveie i fjor ville i alle fall jeg tenke meg om både en og to ganger før jeg la ut noe mer info om bl.a. denne bilen her.. Jeg setter i alle fall pris på at de som har innsikt i bilparken min ikke legger ut i det vide og brede over alt;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Blå sierra is på rundtom rundt 24 tia i går, du var litt drøyt intrisert i å kjøre omkamp! Gidder ikke å kjøre gris i de strøka der! Synd du kjørte av mot åskollen og ikke blei med på svelvikveien, så skulle du fått deg en lærepenge, din jøde!:assman :win Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ikke lenge siden det var fartskontroll ved Merke. Dumt å kappkjøre der det er mye hus ved. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 jeg blei kjørt fra av en hvit audi 80 quattro i dag .. ved shell brakerøya.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 jeg blei kjørt fra av en hvit audi 80 quattro i dag .. ved shell brakerøya.. Går det ann det a?? Hadde du stram vaier?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ha ha :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 ja for hvor folket om da`n a? se`kke en kjeft som sladder!:chatchairs Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 sladder som bare det jeg på u salta veier med 2.3 v6 :P men ikke i de traktene for tiden :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Er tett med biler i Fjordparken i helgene som sladder. Lurer på hvor mange stolper som går med i vinter. Er jo en som er tatt allerede. Faktisk 2 ganger. Han med porsche cayenne som vrengte dekket av felgene på den rest stolpen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hehe, sånn som skjer når man gir en cayenne til smågutter ja :P Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Spotta masse snø i dag... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 En deeeel snø ja! Sinnsykt morro på veien fra mjøndalen tell konnerud! Spotta en viss rød ("den svenske treklossen")volvo360 med nødblink på ved esso i krokstadelva, skulle hjelpe deg å dra deg løs, men jeg kom meg faen ikke fram sjøl, på flata! :titties: Endte med at jeg måtte rygge ut fra videoforum, og igjennom rundkjøringa, folk glana!:klovn: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg