Cosworthking Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Sitat: Opprinnelig skrevet av Cosworthking Vis innlegg Hehe grattis.. Ska`kke si no mer, for da ere vell meg som ligger å kaver i grøfta nestegang HAHA Lurer på hvem vi akkurat har dratt opp fra grøfta ved årbogen jeg? :P ja det var det jeg sa, og så sagt, så gjort!:hellothere: :ass: Årbogen er vel litt langt unna, ulevannsveien er vel mere riktig, 300 meter fra parkeringa/snuplassen!:angry: Slenger opp et bilde i morra, hehe. Takk for hjelpa destory!!:pray Men jeg skal opp der igjen i morra rundt samma tider! :) No guts, No glory:ford: :checkflag: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Sitat:Opprinnelig skrevet av Cosworthking Vis innlegg Hehe grattis.. Ska`kke si no mer, for da ere vell meg som ligger å kaver i grøfta nestegang ja det var det jeg sa, og så sagt, så gjort!:hellothere: :ass: Årbogen er vel litt langt unna, ulevannsveien er vel mere riktig, 300 meter fra parkeringa/snuplassen!:angry: Slenger opp et bilde i morra, hehe. Takk for hjelpa destory!!:pray Men jeg skal opp der igjen i morra rundt samma tider! :) No guts, No glory:ford: :checkflag: Helvette at bunnpanna mi har kvelda, ellerså skulle jeg vært med å kjørt. sitter på med destroyy jeg da... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Helvette at bunnpanna mi har kvelda, ellerså skulle jeg vært med å kjørt. sitter på med destroyy jeg da... kjipt det glenn.. Driver å vurderer om jeg å no kompiser skal dra kjælker bak bilen min opp der idag, bare at med litt mindre satsing, hehe.. Gjort det før, knallmorro!:titties: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Noen som har sett de Unjentene som kjører 200SX og Nissan skylinen R33 i drammen? Er en stund siden jeg har sett dem! Mener og huske begge 2 var Blå/svarte. Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Noen som har sett de Unjentene som kjører 200SX og Nissan skylinen R33 i drammen? Er en stund siden jeg har sett dem!Mener og huske begge 2 var Blå/svarte. Nei;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 kjipt det glenn.. Driver å vurderer om jeg å no kompiser skal dra kjælker bak bilen min opp der idag, bare at med litt mindre satsing, hehe.. Gjort det før, knallmorro!:titties: Kommer nok idag vi også :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kommer nok idag vi også :P Knallbra! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Årbogen har tatt nok et offer Dog holdt vi på i 10min så var den løs :) Skal nevnes at det faktisk var samma svingen jeg kjørte ut ifjor :S Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Så det er derfor det er så mye hull i grøftekantene innover ja..:ahahahhaha: Morsom vei det der, bortsett fra de gangene man må GÅ hjem.. Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Årbogen har tatt nok et offer[im]http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/DSC00142.jpg[/img] Dog holdt vi på i 10min så var den løs :) Skal nevnes at det faktisk var samma svingen jeg kjørte ut ifjor :S Martin da :p Husk at det ikke er noe vits i å ha strøken mtech styling liggende hvis du ikke har noe bil å kline det på til våren :) Men du skal ha for satsinga da :D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Årbogen har tatt nok et offer Dog holdt vi på i 10min så var den løs :) Skal nevnes at det faktisk var samma svingen jeg kjørte ut ifjor :S Svett:angelsmili: Må gjørra det ordentlig når man først gjør det, he he.. Jeg skal oppover der i morra også, med og uten kjælker, hehe Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Så det er derfor det er så mye hull i grøftekantene innover ja..:ahahahhaha: Morsom vei det der, bortsett fra de gangene man må GÅ hjem.. Er vel ikke så mange? jeg har lagd en, og cosworthking en , hehe Hifi Lasse: Er så myk snø, så er ikke så farlig Du får bli med engang Cosworthking Kanskje jeg tar turen selv, men blir dyrt når det går 200kr i bensin 1 kveld, og jeg kjører bare 1 tur :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Okei!:well: Legger bare merke til flere tegn til grøftegravere på vei opp og ned.. Hehe.. Savner de gamle Sierra`ne mine, allright å kunne dra av veien, ødelegge en støtfanger, le høyt og lenge av det, dra på Teigen og hente en ny.. (Skulle behovet for uttrekksvogn melde seg så har jeg en Subaru Forester Turbo stående, og kjetting til alle 4 hjula.. :) ) Kjør "forsiktig" Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Er vel ikke så mange? jeg har lagd en, og cosworthking en , hehe Hifi Lasse: Er så myk snø, så er ikke så farlig Du får bli med engang Cosworthking Kanskje jeg tar turen selv, men blir dyrt når det går 200kr i bensin 1 kveld, og jeg kjører bare 1 tur :P Skjønner denn, samma her egntlig, blir dyrt i lengden! Jeg klarte å presstere å gå tom for bensin i stenseth-bakkene i dag, ( selvfølgelig i rush-tia) prøvde å trille litt bakover og så snu, men neida, kom bare halvveis, og der sto jeg, blokkerte begge kjørefelta!:angry: :angry: Gudskjelov var det en jøde som dro meg opp tell kiwi, takk tell deg:P Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Haha, flaut. Neste år blir det vinterbil på meg hvertfall, for da kan en satse litt mer en nå (hvis det går an? :P ) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg