Espen^ Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 En deeeel snø ja! Sinnsykt morro på veien fra mjøndalen tell konnerud! Spotta en viss rød ("den svenske treklossen")volvo360 med nødblink på ved esso i krokstadelva, skulle hjelpe deg å dra deg løs, men jeg kom meg faen ikke fram sjøl, på flata! :titties: Endte med at jeg måtte rygge ut fra videoforum, og igjennom rundkjøringa, folk glana!:klovn: Var det da vi sto midt i veien ? Hadde ikke treng dra hjelp for å kommer fram. var bare svensken som bestemte seg for å ta en liten pustepause. den late jævelen.... :hellothere: så du sleit fælt med å komme inn til mixen. Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jøss, sniki til deg no internett oppi nord? :P Spotta forresten 244 din, på vei til høggern, ida var lei den Fikk billig tut forresten Har internett litt sånn innimellom. Brodern som kjører 244`n nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja takk for takstativet, står på rallybilen det nå sammen med rattet :) Jo værsågod:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kammerat av Eivind Stabæk'n?:P Jobba på volvo, nettopp dratt nordover han å Vi går jo på etternavn i Forsvaret, så hvis du ikke har etternavnet hans, blir det vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Stakkars 360, radiatorslangen sa takk for seg ^^ var også ute med rally koffen, endte med 2 stopp på vei ned fra skogsbilveien i årbogen SKikkelig tverrings på vei ned en slak bakke, litt overivrig satsing med meg skrikende baki at "detta gå`kke" Så en til, da stod snuten 10cm fra 20m rett ned... Men men, vi overlevde da dagen. DU er nødt til å bli med imorgen cosworthking, er perfekt føre nå sladrehank! er 2-2 nå martin. men må vel kansje legge ut bilde etterpå. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Du skal ha for satsinga da søtnos :) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har dere vært å prøvd føre innover der i dag?? Vurderer om jeg skal ned å ta a denna jævla bensintanken, og se hva jeg har med å gjørra, sitter her å bare skjælver a knallmye-sladdeføre-abstinenser..!:klovn: Kjenner jeg flaksa rett så blir det vel; Build, break, repair, repeat!:eddie Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Var det da vi sto midt i veien ? Hadde ikke treng dra hjelp for å kommer fram. var bare svensken som bestemte seg for å ta en liten pustepause. den late jævelen.... :hellothere: så du sleit fælt med å komme inn til mixen. Hehe ja det var vel da.. Ja jeg sleit verre ut, RYGGA-ut-og-igjennom rundkjøringa:hellothere: hehe Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Vi går jo på etternavn i Forsvaret, så hvis du ikke har etternavnet hans, blir det vanskelig. Eivind Leonard wrålid Frandsen! Bruker vel bare Eivind frandsen:P Jobbet på Bilia i lier! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Har dere vært å prøvd føre innover der i dag?? Vurderer om jeg skal ned å ta a denna jævla bensintanken, og se hva jeg har med å gjørra, sitter her å bare skjælver a knallmye-sladdeføre-abstinenser..!:klovn: Kjenner jeg flaksa rett så blir det vel; Build, break, repair, repeat!:eddie var glatt innover der i går, sklei ut i BorgeOlsen svingen og satsa litt hardt nedover igjen og endte med at jeg snurra og traff brøytekanten 2 ganger :P Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 hehe, bra det glenn! Borgeolsen svingen, svingen tell destroyyy? og hvor er den hen? Jeg skal opp der i kveld hvertfall! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Du merker fort hvilken det er :P Litt vanskelig å forklare Men du har vel 4 svinger på rappen , hvor det er den 3 svingen jeg dro av i.... Du merker det fort, han har brøyta endel ut i kanten der, samt veien er jævla bua er vel en venstre, høyre, venstre og høyre sving, så kommer det ei litta bru Men nå må jeg ut å skru, giroverføringa løsna idag... diffen datt ned igår (så hvis noen så en stakker skru på colibri så var det meg :P ) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 BorgeOlsen svingen er genial når det ikke er så sykt glatt.. snuten kom forresten opp ditt i går,... men da var vi akkurat kommet ned :P skal opp i morra tenker jeg... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Du merker fort hvilken det er :P Litt vanskelig å forklare Men du har vel 4 svinger på rappen , hvor det er den 3 svingen jeg dro av i.... Du merker det fort, han har brøyta endel ut i kanten der, samt veien er jævla bua er vel en venstre, høyre, venstre og høyre sving, så kommer det ei litta bru Men nå må jeg ut å skru, giroverføringa løsna idag... diffen datt ned igår (så hvis noen så en stakker skru på colibri så var det meg :P ) Ja de svingane som er i ganske bratte oppoverbakker, rett etter du har kjørte forbi denna "hytta" på venstre sie? Trur jeg veit hvor du mener, men ikke helt sikker Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Nei, ikke de :P Er ganske svak bakke der egentlig ,kan vise deg de endag.... Blir nok ikke no sladding med det første for meg... jeg var så dum som skulle fikse eksosen min idag, så nå har jeg ikke no eksosanlegg :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg