destroyy Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Spotta en fiat uno lik http://pics.autodb.no/1429/1429700-bilde2-bilde053.jpg denne igår på tranby @ statoil der, noen som vet om det er den som ligger på autodb med turbo? må flytte seg litt den lille bilen , oppgitt til noe rundt 130hk (den på bildet altså) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Spotta en fiat uno lik http://pics.autodb.no/1429/1429700-bilde2-bilde053.jpg denne igår på tranby @ statoil der, noen som vet om det er den som ligger på autodb med turbo? må flytte seg litt den lille bilen , oppgitt til noe rundt 130hk (den på bildet altså) Kompis sin bil, nettopp fått den på veien etter lengre tids oppussing. Ikke den som ligger ute under hedmark nei. Holder til på tranby Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Det er den røde som har blitt bredda?? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Det er den røde som har blitt bredda?? Hvis du ser bildet så ser du hvordan den ser ut vettu Marius :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 fy faen den blå cossien er fet azz:D kjørte forbi den her om dagen i svelvik hilsen svelvik gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 fy faen den blå cossien er fet azz:D kjørte forbi den her om dagen i svelvik hilsen svelvik gutt Ja tøff den!:pray Bor`n i svelvik han som har`n? Ser den bilen nesten hver gang jeg er der..! Mister øya like mye hvergang, kjørte forbi`n i svelvik sentrum, ved pølebarn der, jeg slaaaang nakken i vinkel så fort jeg så denna bilen vett, dama trudde jeg vrengte hue etter no damer som gikk der, haha sa jeg du ha`kke peiling på åssen bil jeg ser på!!alacocaina Er da ikke Ford-Fæn a ingengrunn:cool: :cool: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Spotta en Påssje Carrera4 utafor torget vest her om dagen.. ikke så veeeldig spesielt, men litt utafor det "vanlige" som ruller forbi :D Ganske grei lyd når den dro oppover mot rosenkranz også ;D http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/DSC00093ss.jpg Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Da er det plikt oppmøte i fjordparken for alle i dag! skal prøve å få noen fra asker/bærum til å ta turen over grensa.Så kan alle spotte og ta bilder så mye de gidder..:) Vi som er der biter ikke så det er bare å komme bort å prate.Regner med det er folk der fra rundt 20:30-21:00 tiden.Noen skal sikkert på fylla i dag så det blir nok liv der.Snakkes. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Tar meg en tur så fort jeg blir ferdig på jobb:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Kom nettopp derfra. Blei helt greit med folk når jeg dro kl 11.30 grunnet kun 1 bil i husstanden idag :( Er vel fra nå og utover det kommer folk. EDIT: Noen dårlige bilder derfra. Tidlig enda. Særiøse tunere har med reservedekk. Men ingen jekk ?? Volvo Også en liten bildeserie tilslutt, dårlige bilder men synes det var pent forde. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Pent :) Fjordparken er jo helt super møteplas for bilinntereserte! Russen kommer vel til å ta over den plassen i noen uker nå snart men. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Så deg der Kverna. Du har meg tilogmed på det første bildet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Så deg der Kverna. Du har meg tilogmed på det første bildet ditt. Hmm husker ikke at jeg så deg, men så er jeg ganske surrete også. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Spotta en Påssje Carrera4 utafor torget vest her om dagen.. ikke så veeeldig spesielt, men litt utafor det "vanlige" som ruller forbi :D Ganske grei lyd når den dro oppover mot rosenkranz også ;D http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/DSC00093ss.jpg Han figuren der så jeg inne på statoil ved gamle fengslet.. Dreiv å glante borti olje hylla, hehe.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Var en liten tur innom der i går kveld, var bra med biler! Så bilen din (trur jeg) Bamsemoms, R34 uten vinge ere vel ikke mange andre som har?:angelsmili: hehe.. Var en 200 sx s14 der som tok å spant litt, åssen motor ere i den? HØrtes ut som en skyline eller supra motor!:google Kjørte bak`n fra rundtom og tell fjordparken, sladda bra i rundkjøringene!:win Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg