dexter_cf Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Artig liten sak spotta opp rozen igår (tror jeg det var). Likte stilen (og lyden).. :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Artig liten sak spotta opp rozen igår (tror jeg det var). Likte stilen (og lyden).. :D Lignet på den jeg spotta i går. men den jeg så hadde vinge Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Var det jeg likte med denne.. at den ikke hadde vinge og at den var uten masser av dekaler og tøys.. Mulig det er samme, bare at han har håra den opp i feil rettning (syns jeg da..)? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Var det jeg likte med denne.. at den ikke hadde vinge og at den var uten masser av dekaler og tøys.. Mulig det er samme, bare at han har håra den opp i feil rettning (syns jeg da..)? Fin var den ja. men jeg synes 200sx ser så uferdig ut uten en vinge. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Okei, det er enkelt og fjerne merket..Men ser at den kanskje skal festes på ruta! Anywho, ser at de fleste skjønner greia her.. det er ment som å gi dem en liten "Ok, så jeg ER virkelig ellendig til å parkere.." Det burde forresten vært klistremerker for folk som kjører MIDT over disse "buss-dumpene" også. De derre betongklossene over nedløpet til tunellen etter rozen f.eks. Er det virkelig så jævla vanskelig å forstå at bilen FINT går over de om du holder deg midt i sporet ditt? Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig! Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket! Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve.. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig!Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket! Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve.. harry plastjapser er ikke så farlig om tar nedi vettu..bare å la dem få ut litt frustrasjon her:) får vel bli noe mishandling i vinter igjen? stabæk'n var hardt med sa han.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig!Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket! Det må være fælt å gå rundt å være så sinna? Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene.Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve.. Jeg forstår det når man har biler med senkesett eller eventuelt biler med kort avstand mellom hjula. Det jeg mener er at de fleste vanlige (les: ikke modda) biler ikke har noe vanskeligheter med å kjøre rett over disse dumpene. Det er jo HVER gang jeg kjører bak folk her at de skal enten til høre eller venstre for å sikre seg å treffe de dumpene.. PS: Beklager hvis det treffer ei nerve hos deg at jeg syns folk bør lære seg å kjøre bil (ref: parkere, kjøre midt i sin veibane). Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Det må være fælt å gå rundt å være så sinna? Jeg forstår det når man har biler med senkesett eller eventuelt biler med kort avstand mellom hjula. Det jeg mener er at de fleste vanlige (les: ikke modda) biler ikke har noe vanskeligheter med å kjøre rett over disse dumpene. Det er jo HVER gang jeg kjører bak folk her at de skal enten til høre eller venstre for å sikre seg å treffe de dumpene.. PS: Beklager hvis det treffer ei nerve hos deg at jeg syns folk bør lære seg å kjøre bil (ref: parkere, kjøre midt i sin veibane). Eneste du traff hos meg var det med betongklumpene, og jeg kjører midt i mellom de hver gang uansett med godsamvittighet. De fleste nye biler er ganske lave fra fabrikk, se feks VW / Audi, de kommer orginalt med lavere bunnpanne enn vis du hadde hatt coilover igjennom panseret! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 harry plastjapser er ikke så farlig om tar nedi vettu..bare å la dem få ut litt frustrasjon her:) får vel bli noe mishandling i vinter igjen? stabæk'n var hardt med sa han.. selvfølgelig blir det mishandling, er ikke uten grunn at jeg og martin bygger oss e28 3,5l med bur :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Okei, det er enkelt og fjerne merket..Men ser at den kanskje skal festes på ruta! Anywho, ser at de fleste skjønner greia her.. det er ment som å gi dem en liten "Ok, så jeg ER virkelig ellendig til å parkere.." Det burde forresten vært klistremerker for folk som kjører MIDT over disse "buss-dumpene" også. De derre betongklossene over nedløpet til tunellen etter rozen f.eks. Er det virkelig så jævla vanskelig å forstå at bilen FINT går over de om du holder deg midt i sporet ditt? du har vist ikke senka bilen din skjønner jeg.. de "buss-dumpene" er ett hælvete... er ikke alle som kjører offroad Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 du har vist ikke senka bilen din skjønner jeg.. de "buss-dumpene" er ett hælvete... er ikke alle som kjører offroad Bilen jeg har nå er ikke senket, nei. Og som jeg skrev rett over her, det handler om "alle de andre" vanlige personbiler og SUV'er som kjører over dissa. Jeg har hatt senkede bilder, så jeg vet hva det vil si å måtte kjøre i zikzak over en vanlig fartsdump. Eneste du traff hos meg var det med betongklumpene, og jeg kjører midt i mellom de hver gang uansett med godsamvittighet. De fleste nye biler er ganske lave fra fabrikk, se feks VW / Audi, de kommer orginalt med lavere bunnpanne enn vis du hadde hatt coilover igjennom panseret! Mulig de du snakker om ikke så lett går over dissa. Men når X5'er på opp på fortauet for å komme forbi dissa dumpene, da er det noe galt med føreren. Det må du vel være enig i? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Spotta en hvit Sierra Cosworth på tangen igår, noen her? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Bildene er tatt 20/7-09, fra 13:49 til 13:52. I rest my case! . Endret Juli 20, 2009 av dextercf Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Bildene er tatt 20/7-09, fra 13:49 til 14:52. I rest my case! . Hahaha du følte du hadde mye å gjøre på fritiden eller? Satt ikke mindre enn en time og tok bilder av biler som kjørte over humpa for å bevise at du hadde rett på internett:) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Woops.. Bomma, det skulle være tre minutter! :D Prøver å lage litt middag samtidig, ikke lett å gjøre to ting på en gang! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg