kalosturbo Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 spotta denne i dag http://www.bilforumet.no/prosjektforum/244601-kalos-b12s1-turbo.html :D grom bil...gleder meg til den blir ferdig! Hadde vært litt morsommere om du hadde latet som om jeg klarte å ta deg i forbikøringen :p meeeeen jeg måtte blinke tilbake jeg :anger: ;) Siter "...det er fælt når forsterkerne i bilen leverer over 10% av effekten jeg har i motoren..." Optima, Magnat, Alpine, Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Er det folk står om kvelden nå? Var innom fjorparken nå, men så jo ut som en graveplass! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Er det folk står om kvelden nå? Var innom fjorparken nå, men så jo ut som en graveplass! Det skal bli/er en byggeplass nå. Skal bli et fjernvarmeanlegg der, siden kommunen solgte fjordparken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 FMC ? Å mot svelvik? humm.. når da? hehe Kan ikke si jeg har kjørt der i det siste For å si det enklere, like ved statoilen på rundtom.. (vis det er statoil som er der:P) Spotta deg i går også.. på kiwi i sande..hehe. 2 gangen jeg spotter deg der nå:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Noen her med octavia stv eller sølvgrå A4 med skn merke bakpå? Var fresk satsning på biltema i stad :p Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Noen her med octavia stv eller sølvgrå A4 med skn merke bakpå? Var fresk satsning på biltema i stad :p en bekjent av meg har en a4 1.8tq med riegerstyling, sikkert han:P Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 en bekjent av meg har en a4 1.8tq med riegerstyling, sikkert han:P Han har blitt sett noen ganger i Sande og ja:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 en bekjent av meg har en a4 1.8tq med riegerstyling, sikkert han:P utrolig iriterende med de handlevognene som sto på den plassen kan du hilse og si neste gang du ser han :respect Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samesau Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Spotta en blå småbulka Impreza i Drammen i går natt ved tre tia. Noen her inne? Kjørte etter meg mot Snappy`s! Hadde desverre ikke mye å stille opp med i Merca :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Det er nok brodern... vis det var bulket dør på den? iskjøring i sigdal er tingen haha Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samesau Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 da var det nok han! Virka ivrig på å ha noen å kjøre med :P Fulgte etter meg en stund :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 "Spottet" Joakims Pioneer ODR-BMW i går^^ Denne bilen var det SKIKKELIG lyd i!!!! BMWen kom på besøk mens jeg fikk hjelp med stereoen min, på verkstedet ved Toyota. Ble et aldri så lite streetmeet dette her hehehe :) 3 biler + en gaffeltruck^^ Så klart litt prøvelytt osv, BMWen til Bardalen låt bra den og, han hadde bare frontsett montert da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Sitter turbodiesel i den bmwn? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Sitter turbodiesel i den bmwn? Synes det hørtes ut som bensin jeg :P Mye bromme lyder fra eksosen, men han sa at det var ikke noe særlig å gjøre rundinger med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Den e34 touringen er nok bare en 520 med ett helvettes anlegg. vant vel EM i no lydgreier for litt siden ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg