G-Man Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Skjer nok en del med bilen hans om dagen. Du får ta med deg bilen til fjordparken så vi kan se på den Hvis du ikke har fått med deg øsa til Racebreed enda så har du ikke fulgt med i timen Marius!! Kjører rund 34. din og selger pølser samtidig! Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis du ikke har fått med deg øsa til Racebreed enda så har du ikke fulgt med i timen Marius!! Kjører rund 34. din og selger pølser samtidig! Nå var det ikke det jeg sa. Om han kjører rundt eller over meg Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 sånn til info så er tenninga helt perfekt på den bilen.. :P Tror det er broren min hehehe Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Her har dere skavanka mi :P hehe, skal få tatt noen bedre bilder. Forøvri en Primera P10 95mod. Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Planer om gitter og grill eller? :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jaja, har grillen, men den er under modding :) og gitter kommer, blir litt små moddinger under inni der først, har skjørt og bakfanger også som skal på muligens :D Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Legger ut et par spottings jeg har hatt i dag og fra forrige uke .. desverre uten bilder =/ - 2stk hvite Audi S3 - 1 svart Audi s3 i Sylling (FAKTISK! :O ) - En rød renault megane stv.. senka med sota baklykter, annen grill og effektanlegg (?) Også spotta i sylling.. litt tøff til og værra renault..:P - VW Passat stv med angel eyes frontlykter og uorginale baklykter, emblemfri grill, senka, sota ruter ++.. pleier å kjøre sammen om morran noen ganger :) så koslig atte! :D er det noen her forresten? Det var alt for denne gang :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Men han har skilt! LOL!!..ja du sier no der...Steinar er vel ikke feit han..eller ?..får si som broder'n sa for mange år siden."jeg er ikke feit..jeg er atletisk bygget"..men ER steinar bygd for fart og spenning?,..Neeeeeei ..vet ikke jeg?:). kremt:(må passe ordvalget her...ellers så er jeg uten tak over hodet i morgen..lol) Ok, jeg tar den.. Det er however endel ting man kan ta seg friheter med på en bil uten skilt da, som er litt mer min greie:hello: Vi vet vel begge at vi ikke må prate for mye dritt om Steinar på nett så han får vite det selv:thumb Jeg husker godt Thomas på mantorp i fjor som dristet seg frempå å sa noe om vekta hans.. Vi fikk ihvertfall bevis på at vekt ikke spiller noen rolle så lenge man er riktig aerodynamisk forma, 60meter på 3 blank der....hehe.. Men han har fortsatt fått beskjed om at han kan regne med å få utlevert en halv liter grønnsåpe og en slangestump før han får sitte på med meg på bane.. Har ikke ligget en hel måned å klippet 0,75 kvadrat ledninger i 30 cm lengder, i et forsøk på å spare vekt, for å få med en kompis du må bruke brekkjern på får å få til å passe i sete:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ok, jeg tar den.. Det er however endel ting man kan ta seg friheter med på en bil uten skilt da, som er litt mer min greie:hello: Vi vet vel begge at vi ikke må prate for mye dritt om Steinar på nett så han får vite det selv:thumb Jeg husker godt Thomas på mantorp i fjor som dristet seg frempå å sa noe om vekta hans.. Vi fikk ihvertfall bevis på at vekt ikke spiller noen rolle så lenge man er riktig aerodynamisk forma, 60meter på 3 blank der....hehe.. Men han har fortsatt fått beskjed om at han kan regne med å få utlevert en halv liter grønnsåpe og en slangestump før han får sitte på med meg på bane.. Har ikke ligget en hel måned å klippet 0,75 kvadrat ledninger i 30 cm lengder, i et forsøk på å spare vekt, for å få med en kompis du må bruke brekkjern på får å få til å passe i sete:win Bastards:rockets Ja ja, hvis dere ikke har noe mer spennende enn å diskutere vekta mi på nett så...:mat Flo, du kommer nok sikkert til å straffe meg på bane iår, men det tar vi ikke så nøye - bare vi får fylt på nok olje...eller???:omfg Geir, du blir kasta ut til uka LOL....:win :deng Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Flo, du kommer nok sikkert til å straffe meg på bane iår, men det tar vi ikke så nøye - bare vi får fylt på nok olje...eller???:deng Du vet ihvertfall hva du bør sjekke før du kommer å klager over at ikke 4wd funker neste gang:hmmmmmmmmm: hehe fant forresten ut at du har andre feilkoder på din idag enn det som såre i boka, så vi var ikke helt idioter. dette er omtrent det eneste du ikke kan ta for god fisk i håndboka.. enkelt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bastards:rockets Ja ja, hvis dere ikke har noe mer spennende enn å diskutere vekta mi på nett så...:mat Flo, du kommer nok sikkert til å straffe meg på bane iår, men det tar vi ikke så nøye - bare vi får fylt på nok olje...eller???:omfg Geir, du blir kasta ut til uka LOL....:win :deng Spotta bilen din i stad :hello: Var jeg som paserte deg i den hvite octavianen med dekor på:???: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Lol@ RaceBreed..Når Steinar skal inn i bilen din blir det garantert årets happening og spottings på en gang! Hvor mye 10W40 må det til for å få Steinar ned i sete?....kan ta en poll på den..:) Edit: Uhmm..noen som har ett sted å leie ut eller..?? Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Holde oss til Topic og ikke hvem som veit hva eller om Steinar er overvektig eller ikke ? Spotter en rød 245 med hvite Eiker felger titt og ofte, hilser på han (deg vis du leser detta) Pen bil! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 I morgen kommer det en ny værsting til byen!!! Jeg skal på kaia å hente en GTR34 som har vært demobil for AutoSelect i Japan, og som har vært en av de utstilte bilene på Tokyo Autosalon de siste årene. Bilen er kjøpt av en fra drammen så den kommer til å forbli her i distriktet. Blider senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 I morgen kommer det en ny værsting til byen!!! Jeg skal på kaia å hente en GTR34 som har vært demobil for AutoSelect i Japan, og som har vært en av de utstilte bilene på Tokyo Autosalon de siste årene. Bilen er kjøpt av en fra drammen så den kommer til å forbli her i distriktet. Blider senere Tillatelse til å bli frakjørt opp lierbakkene. Ring og/eller pm meg for avtale av tid. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg