vw-vegard Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Grom!! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 veeel, stygg var den ikke.. Hva er størst, vingen eller bilen :afro Hvor mange eselkrefter har den da? Har på meg morrobuksene mine idag sjøbabyhmm? Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 veeel, stygg var den ikke..Hva er størst, vingen eller bilen :afro Hvor mange eselkrefter har den da? Har på meg morrobuksene mine idag sjøbabyhmm? Skal til bjørnstad og mappe den til helgen så da vet jeg bedre, bilen er lettet såpass at den veier 1350kg med 80liter fuel onboard da, så de ihvertfall 500ærlige eslene fungerer bra nå og... motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Vi syntes forresten dette fargevalget i motorrommet ble såpass bra at vi forandret/lakket motoren på GTR34en i helgen og. Hvis dere ser på avataren min ser dere hvordan den såut før. og nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Skyline R32 spottet i Drammen sentrum: (dårlig mobilbilde) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Synes motor rommet ble utrolig bra i de fargene Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Skyline også spottet i Drammen på handletur. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Skyline også spottet i Drammen på handletur. fortsatt samme bil:oohh legg merke til at reklamen stort sett er den samme som på min blå på forrige side. Motorrommet på begge er avbildet på denne iden:coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Skyline også spottet i Drammen på handletur. fortsatt samme bil:oohh legg merke til at reklamen stort sett er den samme som på min blå på forrige side. Motorrommet på begge er avbildet på denne iden:coplight Ta deg en tur i fjordparken på fredag davel! Vet at det er en del som skal dit. + Den harde kjerne som alltid er der :p Den hvite er så eevig grom! Stod å måpte når jeg så den :D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ta deg en tur i fjordparken på fredag davel! Vet at det er en del som skal dit. + Den harde kjerne som alltid er der :p Den hvite er så eevig grom! Stod å måpte når jeg så den :D Fredag er vi begge dessverre i trondheim og mapper den blå hos Bjørnstad bil, men det kommer jo flere sjanser:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Så denna hvite R34`n kjørte forbi prisklubben(price club) i krokstadelva, fin lyd! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Huff, har ikke sett denne live enda... *gledeseg* Jeg tenkte og hoste opp noen bilder fra nå og da som jeg har har tatt rundt i drammen =) Men tar "litt" tid og laste opp når jeg sitter på tlf.. =( Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Får vel slenge opp noen bilder jeg har tatt over tid da. Dodge raaam (åssiden) Ferarri (statoil/rådhuset) Ferarri igjen (på vei mot konnerud) Kommer flere bilder med tiden.. :blunk: Lurer også på om noen kan svare på hva denne mystiske saken er, Kanskje litt dårlig bilde, men det var det beste jeg kunne få.. kjørte i 30kmt fra gullaug til bødalen. Var veldig brei og følgebilen kjørte foran og fikk alle biler til og stoppe og kjøre langt ut til siden på trange steder. Det sto "Mobilt Kontrolltårn/post" bak på den, også var det statens vegvesen eller luftforsvaret sin logo på siden, er ikke helt sikker jeg.. Snakker forresten om den store grå klumpen som blir dratt av en taueting, for de som ikke skjønte det.. :ass: Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Sølvgrå 550 er Victor fra Sande som har, den står til salgs på finn.no, den sitter det forresten tubistyle sportseksos på. 612 Scaglietti er Atle Kittelsen sin. Ser han stort sett hver uke, men han kjører pent. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hmm, ja stygg var den ikke.. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9015294&sid=xz10aD6gALrO680692 Men likte best den Scagliettien =) Takker for opplysninger! Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg