nicolai Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Har sett bilen din noen ganger, men har ikke lagt merke til at du holdt til her inne, fra og med i dag skal jeg hilse på deg:cheers: Skal prøve å få tatt meg en tur neste gang det skal være noe i fjordparken. møtte deg i tunnelen på bragernes nå nettopp og du hilste ikke blinka med bremselysa jeg. er du noe på forumet til midnightclub du? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 møtte deg i tunnelen på bragernes nå nettopp og du hilste ikke blinka med bremselysa jeg. er du noe på forumet til midnightclub du? Jeg så deg og hilste, men det er ikke sikkert du så det. I tillegg ga jeg fra meg litt ekstra lyd, så at du blinket med lysene. Er ikke inne der nei, visste ikke at de hadde eget forum. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg så deg og hilste, men det er ikke sikkert du så det. I tillegg ga jeg fra meg litt ekstra lyd, så at du blinket med lysene. Er ikke inne der nei, visste ikke at de hadde eget forum. Du var ikke tilfeldigvis i holmsbu i dag og lufta bilen? Så en liten rød en der, tror den er lik din iallefall :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Du var ikke tilfeldigvis i holmsbu i dag og lufta bilen? Så en rød en der iallefall, tror den er lik din iallefall :) Det var ikke meg, men en 96 modell, helt lik som min, men litt andre felger og ikke så høylytt som min. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 må ta en tur innom midnightclub og kikke litt vettu svenna. igår var det en porsche boxter tror jeg det var som sladda rundt i fjordparken. han hadde hatt en farrari 355 han oxo sa han klarte ikke helt å ligge breit i begynnelsen med 4wd, men han kom seg etterhvert Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Sølv farga ford probe og mørk R32 med bling felger spotta på shell brakerøya for ca 1 time siden. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 I kveld er det vel treff på motorsenteret :D Her er det mulig å spotte noen biler Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 må ta en tur innom midnightclub og kikke litt vettu svenna.igår var det en porsche boxter tror jeg det var som sladda rundt i fjordparken. han hadde hatt en farrari 355 han oxo sa han klarte ikke helt å ligge breit i begynnelsen med 4wd, men han kom seg etterhvert Sikker på at det ikke var en 911 Cab?? Lysblå hvis jeg ikke husker feil. Det er i tilfelle tidligere eier av min bil, han bor i Lier. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Sikker på at det ikke var en 911 Cab?? Lysblå hvis jeg ikke husker feil. Det er i tilfelle tidligere eier av min bil, han bor i Lier. denne var grå det er mulig det var 911 ja har ikke sett deg i fjordparken eller motorsenteret enda da Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Spotta en orange GT2 porsche på Statoil Rudtom i går (torsdag). Så ut som en værstinbg porsche. Var av eldre årgang Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 denne var grå det er mulig det var 911 jahar ikke sett deg i fjordparken eller motorsenteret enda da Du fikk ikke særlig mark av å ha moped oppi ræva eller nicco? =P Kjipt med blodsenk over de humpene der gitt.. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Audi 100 i fjordparken farge sølv. neste gang du kjører forbi meg rett før utgangen kommer ikke jeg til å bremse! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Var en stygg stygg Sierra i fjordparken i går som burde ha blitt levert til Teigen for flere år siden som prøvde på noe han ikke kunne. Rally Koffen: Den audi 100`en kjørte som en tulling. Stod å så på det. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 spotta en blå mk4 ved shell brakerøya på fredag(?)...lekker sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Du fikk ikke særlig mark av å ha moped oppi ræva eller nicco? =PKjipt med blodsenk over de humpene der gitt.. fikk litt mark ja men men er litt kjipe de dumpene der da. men går å kjøre utenom dem da Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg