Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

spotta en blå ferrari 355 på vei mot kobbervikdalen i går :)
¨

 

Eieren bor i Drammen på Åskollen, han fikk bilen 16. mai. 98 modell spider med F1-gir og lyst skinninteriør. Kjøpt hos Autostrada.

 

Det var nok jeg som lå bak deg i går ja Nicolai:afro

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

¨

 

Eieren bor i Drammen på Åskollen, han fikk bilen 16. mai. 98 modell spider med F1-gir og lyst skinninteriør. Kjøpt hos Autostrada.

 

Det var nok jeg som lå bak deg i går ja Nicolai:afro

 

hvorfor blinka du ikke jeg var usikker jeg.

trodde du var en farlig mann siuden du lå oppi ræva mi nedover dumpene

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver skjelden eller aldri her, men ser mange av dere langs veien om dagen, spesielt Skodaen til nicolai, men også ofte en civic med svarte hjul...

Er av og til innom fjordparken også, men kjenner ikke så mange, så blir skjelden de helt lange stoppene...

 

Kjører for tiden en blå S2000, med skade på venstre dør etter at jeg ble offer for en tulling som ikke kan kjøre bil :(

 

Ser mange er interessert i at vi med spesielle biler blinker og hilser, så skal prøve å bli flinkere til det selv :)

 

Nicolai: Fjordparken når i dag?

- John Thomas Nordahl -

- 2007 Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver skjelden eller aldri her, men ser mange av dere langs veien om dagen, spesielt Skodaen til nicolai, men også ofte en civic med svarte hjul...

Er av og til innom fjordparken også, men kjenner ikke så mange, så blir skjelden de helt lange stoppene...

 

Kjører for tiden en blå S2000, med skade på venstre dør etter at jeg ble offer for en tulling som ikke kan kjøre bil :(

 

Ser mange er interessert i at vi med spesielle biler blinker og hilser, så skal prøve å bli flinkere til det selv :)

 

Nicolai: Fjordparken når i dag?

 

Samme her.. skriver skjelden her, men er enig med deg, møter den Skodaen ofte jeg også.. Mye ute å cruser du..!?

 

Kul den S2000 din..sett den ett par ganger, legger merke til de, kikket litt på en sånn selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår