Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Noen som vet noe om den? Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansiii Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Sorry for OT, men når jeg så det bildet beynte jeg å tenke på alle de timene jeg har tilbrakt i den Drive-Thru luken på McDonalds'en i bakgrunnen. Er glad jeg ikke jobber der lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Er utrolig moro å se at det dukker opp så mange RÅ biler i Drammens området. Den Supraen har jeg ikke sett før. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Drammen kan da umulig ha harrystempel lenger :op: Sinnsykt mye fete biler i Drammen nå, respekt! Dere må huske å ta bilder når dere spotter da, så blir det bra :) Sånn som bildet av supraen, nice! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ja, er bra trøkk i drammen i helgene nå :D morromorro! Mye å glede seg til fremover Spotta en hvit 240z(?) i drammen i går også. Flott bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Lurer på om det er veilside supraen du har sett, jeg kjenner sønnen til han som har den, den ble importert, var original demobil fra Veilside :) Motorspecs vet jeg ikke, men det gjort noe med den, sånn veldige diffuse tall jeg har hørt er rundt 400-450 hk. Hmm, ettersom jeg har sett den titalls ganger så virker det som om han bruker den til og pendle med.. Skamfet bil<3 Så også ett eller annet orange som sto parkert i parkeringshuset i samme byggning som kinocity i 1 etg, i går (søndag) holdt på og si at det var en corvette, men har min tvil.. Rakk bare og kaste ett blikk da jeg løp forbi for og rekke kinoen.. Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 gammel sliten k motor i den, mangler eksos fra midterste lyddemper og bakover :p akkurat.. tror den hører til rundt hushjørnet her.. Står hvertfall parkert her iblandt.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Masse hygge i Drammen fortiden ja..Fjordparken er fortiden treffsted men Midnightclub jobber med noe som blir mye bedre... Vi snakker her om LOVLIG burning og ragging for de som liker det..(privat området)Kantine med fôr..storskjerm,playstation,biljardbord,bademuligheter..osv osv.Mer info kommer når ting er i orden. Blir en fin sommer dette her..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Høres bra ut G-Man:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Høres VELDIG bra ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Masse hygge i Drammen fortiden ja..Fjordparken er fortiden treffsted men Midnightclub jobber med noe som blir mye bedre...Vi snakker her om LOVLIG burning og ragging for de som liker det..(privat området)Kantine med fôr..storskjerm,playstation,biljardbord,bademuligheter..osv osv.Mer info kommer når ting er i orden. Blir en fin sommer dette her..:) Ohmama :D Noe mer informasjon om evnt sted eller? Begynner å bli mye svarte spor i fjordparken nu :p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hehe G-Man er S-Man i hyggeskaping :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Mange som vet hvor det blir men det er innad i klubben.vi har fått plassen til disp annen hver fredag med muligheter for mer hvis folka som møter opp hører på hva som blir sagt..og følger det.Dette blir et knall tilbud så ikke missbruk det.Mer info på http://www.midnightclub.no Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Mange som vet hvor det blir men det er innad i klubben.vi har fått plassen til disp annen hver fredag med muligheter for mer hvis folka som møter opp hører på hva som blir sagt..og følger det.Dette blir et knall tilbud så ikke missbruk det.Mer info på http://www.midnightclub.no Veldig bra dere tar initiativ gutta i midnightclub :) spotta forresten "gatebil supra`n" ved vestfossen på søndagen :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Veldig bra dere tar initiativ gutta i midnightclub :) spotta forresten "gatebil supra`n" ved vestfossen på søndagen :) Gatebil supra'en ? Hvilken er det ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg