nicolai Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Dere vet å plukke datoer, for det første er det Italiensk Dag på Våler den dagen så jeg hadde egentlig tenkt meg dit, men så ble det guttetur til Liverpool i stedet den helgen. Skal bort å se Liverpool - Chelsea. Superstage er jeg veldig klar for, er bare et par småting jeg må få orden på først, men regner med at det er klart om ikke så lenge. vi har street meet den 9 sept vi. og jobber med å få en mcs2 før det Midnight Club Stage 2 Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kjørte Mutter`n sin røe golf-3:dj hehe.. Specs på bilen din? Eller er`n orginal? Oki... hehe.. kan ikke si jeg la merke til den. Med mindre du hadde kjørt Cossien din. :) Bilen er helt original, bortsett fra at den er senket, har lambodører og 18" OZ. Får se om det blir noe tukling med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 du nicolai! du kjenner sikkert kristian med den røde s13 med candy-lakk og styling.. null vinge. hør med han om steder du får godkjent bilen din med coil-overs ;) med mindre du allerede har fått feil på det på kontroll da? for vet ikke om han "retter" opp i slikt, han som kristian godkjente sin bil hos. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Spotta en ganske rå Audi TT med kameleon lakk, frontfanger, bakfanger ++ og svarte felger med pigg ut av midten på mc'ern på åssiden i dag. Fikk ikke tatt no bilde.. :( Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Spotta en ganske rå Audi TT med kameleon lakk, frontfanger, bakfanger ++ og svarte felger med pigg ut av midten på mc'ern på åssiden i dag. Fikk ikke tatt no bilde.. :( Sett den selv. Lilla og grønn kamelon er det vel.. husker jeg ikke feil. Pen bil Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 det fikk jeg med meg ja en 200 quattro med store hjul det var fett. evoen klarte det ikke fikk for mye beite han dreiv med start/ launsh istedet borti hjørnettror jeg husker alt fra den kvelden Ja det var meg gitt..heh. Måtte jo se om den orka... Men store hjul? Tror det var vinterhjula, det er 225/46-17 bare.. Har dratt noen rundinger med 19" også.. Funker fett det! Kan vel hende detblir litt mer fart nå når jeg får den til å gå ordentlig med 300hk :) du nicolai! du kjenner sikkert kristian med den røde s13 med candy-lakk og styling.. null vinge. hør med han om steder du får godkjent bilen din med coil-overs ;) med mindre du allerede har fått feil på det på kontroll da? for vet ikke om han "retter" opp i slikt, han som kristian godkjente sin bil hos. Christian kjenner jo folk som kjenner som kjenner osv osv da:P Ting blir fort litt lettere da :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Svenna, så bilen din oppi solbergelva i går :) Kjørte nedover veien mot spinneriet der, ålreit med humper ;p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Kan det stemme at denne Skylinen passerte meg på vei nordover rundt halv elleve tida fredag kveld mellom Elverum og Trysil? Satan for en lyd! Deilig bil. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Kan det stemme at denne Skylinen passerte meg på vei nordover rundt halv elleve tida fredag kveld mellom Elverum og Trysil? Satan for en lyd! Deilig bil. Det kan godt stemme ja, den har nettopp blitt importert til drammen fra japan. Hvis det er den jeg tror det er, og det er det nok for den ligner veeeeldig ;) Bla litt lenger bak i denne tråden så ser du fler bilder av den. Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Racebreedimport(s) som har importert den. Helt rå bil som også går godt, hvertfall det lille jeg ble frakjørt for en stund siden. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Nicco så deg på kiwi gullaug med prøveskilt i sta ;p Spotta en høyreratta rx7 på eikersenteret for litt siden, med skilt: Samt en omega i sta som ikke er helt standard, Evo500 :) Med Nurburgring merke bak. Kjørte i spikkestad. + at jeg har sett mye til en sølvfarga bimmer E46M3 i det siste! Samt en E36 M3! Hørt rykter om at det kommer turbo på den etterhvert. Eieren av e36'en er medlem her, hadde vel en sjukt grom s14a før. Mye gromt i drammen gutta! Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Må bare. Sjekk den matte vogna i bakgrunnen her a :D http://i68.photobucket.com/albums/i33/hifilasse/DSC03333.jpg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Må bare. Sjekk den matte vogna i bakgrunnen her a :D http://i68.photobucket.com/albums/i33/hifilasse/DSC03333.jpg Satt i bilen å spiste, da så jeg den matte tralla. Var <--> så langt fra å gå inn på mekk og kjøpe ørten bokser med rubbing/polering og gi til eieren ;p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Svenna, så bilen din oppi solbergelva i går :)Kjørte nedover veien mot spinneriet der, ålreit med humper ;p Jeg var vel en ute med den både på morran og kvelden på lørdag så det stemmer nok. Fartsdumper er tull:nono: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ja jeg var der og slapp av dama hjemme. den rx-7`n er roffi sin den er faen så fin den. Svenna: kom deg ned i fjordparken snart så vi får gått igjennom bilen din med lupe. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg