Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

Dere vet å plukke datoer, for det første er det Italiensk Dag på Våler den dagen så jeg hadde egentlig tenkt meg dit, men så ble det guttetur til Liverpool i stedet den helgen. Skal bort å se Liverpool - Chelsea.

Superstage er jeg veldig klar for, er bare et par småting jeg må få orden på først, men regner med at det er klart om ikke så lenge.

vi har street meet den 9 sept vi.

og jobber med å få en mcs2 før det

Midnight Club Stage 2

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte Mutter`n sin røe golf-3:dj hehe..

Specs på bilen din? Eller er`n orginal?

Oki... hehe.. kan ikke si jeg la merke til den. Med mindre du hadde kjørt Cossien din. :)

Bilen er helt original, bortsett fra at den er senket, har lambodører og 18" OZ. Får se om det blir noe tukling med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du nicolai! du kjenner sikkert kristian med den røde s13 med candy-lakk og styling.. null vinge. hør med han om steder du får godkjent bilen din med coil-overs ;)

med mindre du allerede har fått feil på det på kontroll da? for vet ikke om han "retter" opp i slikt, han som kristian godkjente sin bil hos.

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fikk jeg med meg ja en 200 quattro med store hjul det var fett. evoen klarte det ikke fikk for mye beite han dreiv med start/ launsh istedet borti hjørnet

tror jeg husker alt fra den kvelden

Ja det var meg gitt..heh. Måtte jo se om den orka... Men store hjul? Tror det var vinterhjula, det er 225/46-17 bare.. Har dratt noen rundinger med 19" også.. Funker fett det! Kan vel hende detblir litt mer fart nå når jeg får den til å gå ordentlig med 300hk :)

du nicolai! du kjenner sikkert kristian med den røde s13 med candy-lakk og styling.. null vinge. hør med han om steder du får godkjent bilen din med coil-overs ;)

med mindre du allerede har fått feil på det på kontroll da? for vet ikke om han "retter" opp i slikt, han som kristian godkjente sin bil hos.

Christian kjenner jo folk som kjenner som kjenner osv osv da:P Ting blir fort litt lettere da :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMAGE_00031.jpg

Kan det stemme at denne Skylinen passerte meg på vei nordover rundt halv elleve tida fredag kveld mellom Elverum og Trysil?

Satan for en lyd! Deilig bil.

Det kan godt stemme ja, den har nettopp blitt importert til drammen fra japan. Hvis det er den jeg tror det er, og det er det nok for den ligner veeeeldig ;) Bla litt lenger bak i denne tråden så ser du fler bilder av den.

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicco så deg på kiwi gullaug med prøveskilt i sta ;p

Spotta en høyreratta rx7 på eikersenteret for litt siden, med skilt:

DSC03333.jpg

DSC03332.jpg

Samt en omega i sta som ikke er helt standard, Evo500 :)

Med Nurburgring merke bak. Kjørte i spikkestad.

DSC03338.jpg

+ at jeg har sett mye til en sølvfarga bimmer E46M3 i det siste!

Samt en E36 M3! Hørt rykter om at det kommer turbo på den etterhvert.

Eieren av e36'en er medlem her, hadde vel en sjukt grom s14a før.

Mye gromt i drammen gutta!

Lek forsiktig, voksne kjører

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare. Sjekk den matte vogna i bakgrunnen her a :D

http://i68.photobucket.com/albums/i33/hifilasse/DSC03333.jpg

Satt i bilen å spiste, da så jeg den matte tralla.

Var <--> så langt fra å gå inn på mekk og kjøpe ørten bokser med rubbing/polering og gi til eieren ;p

Lek forsiktig, voksne kjører

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider