destroyy Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tørr han virkelig parkere i det parkeringshuset der? Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 jeg kjenner han med sxen ved siden av der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Coupe quattro'n er en jeg kjenner, med 3b motor..M3'n er fra Asker. Den E30en ser jeg STØTT rundtom, er dette en kar som har hatt denne bilen i noen år og VELDIG MYE råner frem og tilbake? Og den sølvcoupeen er kanskje ofte på E18, eller jobber der? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tørr han virkelig parkere i det parkeringshuset der? Den gamle Evo`n min stod der hele tiden før, mandag til fredag fra 08.00 til 16.00. Innbrudd en gang i løpet av 8 måneder. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stubbis Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Denne er jo også litt kul da. Dyrlegen på hurum sin ^^ Nesten like stor som en middels lastebil! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Denne er jo også litt kul da. Dyrlegen på hurum sin ^^ Nesten like stor som en middels lastebil! Haha, det er desidert den største pickupen jeg har sett i virkeligheten i hele mitt liv! Fan for et monster.. Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 nei kanskje ikke det minste man pleier å se gatelangs.. her er enda en, om ikke det er den samme Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hahahaha jaaafaaen jeg VÅKNA av det, uten vinduer oppe!! Fyttihelvette, Jeg trodde med en gang du hadde fått fyra nye motorn i bimmern destroyy;p Men regna med at du hadde litt mer vett enn det :p Kjørte liksom konstant på sperra! var bare oss i gtr34en som var litt påhugget etter no motorsykler. de gav seg etterhvert gitt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 var bare oss i gtr34en som var litt påhugget etter no motorsykler. de gav seg etterhvert gitt.... Haha du kødder? Jeg bor et stykke fra hovedveien, men våkna jo av det værste levenet tiltross for avstanden til veien og lukkede vinduer.. Hehe Hvor kjørte dere hen på konnerud? Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 slutte å straffe bilen til kompisen din flo hehe Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Tror jeg møtte på den E30 M3en i dag og, er den NE-registrert Mikkel? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 var bare oss i gtr34en som var litt påhugget etter no motorsykler. de gav seg etterhvert gitt.... heh, artig.... lå lenge på sperra syns jeg :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 er ikke akkurat spotting.. men denne hadde jeg innom jobben idag da.. deilig bil og lyd.. og ja... den er orginal;) en liten video av den da:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Tror jeg møtte på den E30 M3en i dag og, er den NE-registrert Mikkel?Jobber han som råner, eller? Ser han jo flere ganger i uka her i Slemmestad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ikke greit å si! Men hvis det ER han jeg tror det er... :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg