dexter_cf Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Idag gidder jeg søren ikke ramse opp spottings fra drammen ass! GAWD DAMN! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Noen som har bilde av denna Moonshine Racing e30'n ? Har sikkert sett`n, men husker ikke åssen den ser ut..:peace: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=5339&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=bf12f09a92f120a0bef66f2343f994e6 :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Så`n på travbanen i sta, faen for en bil! :pray Mye bra biler på travbanen i dag!:partyon: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Dextercf, blitt stoppa av purken eller har du tatt av speilsotinga forran frivillig? :P Ellers mye fett i byen i dag ;D og ikke minst på travbanen.. =) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Dextercf, blitt stoppa av purken eller har du tatt av speilsotinga forran frivillig? :P Ellers mye fett i byen i dag ;D og ikke minst på travbanen.. =) Tok det av før jeg ble stoppa jeg.. skal få av resten også, men det er litt tiltak kan man si! Driver og vurderer og selge bilen også.. men kan ikke helt bestemme meg gitt! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Tok det av før jeg ble stoppa jeg.. skal få av resten også, men det er litt tiltak kan man si!Driver og vurderer og selge bilen også.. men kan ikke helt bestemme meg gitt! Hva har du tenkt å selge den for? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 D var ikke meg d gitt..Åssen så denna du så ut a? farge/felger og sånt.. hmm, da så. Nei så bare at den var mørk, trodde kanskje den skulle gjennom byen når den kom ut fra fjordparken, ville være med å leike men han bare lurte meg :D Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 spotta en fiolett 200sx s14 i stad med hvite 18"oz racing felger:d den bilen var drit fet!!!!!!!! noen her inne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hva har du tenkt å selge den for? Fordi dama blir bekymra for att den skal stoppe en dag! Dvs, den har litt slitte endeledd og noe dårlig foringer.. og siden hu er overnervøs og ikke særlig kyndig, så tror hun att den er driiit farlig! Ikke hjelper det å si att alle andre biler i samme prisklasse er eventuelt VÆRRE, for det vet man jo ikke før man har sjekka! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Fordi dama blir bekymra for att den skal stoppe en dag!Dvs, den har litt slitte endeledd og noe dårlig foringer.. og siden hu er overnervøs og ikke særlig kyndig, så tror hun att den er driiit farlig! Ikke hjelper det å si att alle andre biler i samme prisklasse er eventuelt VÆRRE, for det vet man jo ikke før man har sjekka! ;D Ikke for å være pirkete, men det er en slight mulighet for at han mente hvilken pris du skal selge den for :D Jeg lurer hvertfall litt på det. (rein nyskjerrighet) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Tja, si det.. Det er egentlig litt opp til markedet igrunn det! Hva ville du gitt for en 90mod ED6 med 190.000km, full av anlegg (2x focal componentsett, basser, 2 forsterker, 2 batteri, condis, pioneer headunit).. Osv osv.. Eneste som er kranglete er det slitte endeleddet og noe gåene foringer.. kunne vært bytta bremser forran også. Ny fordeler og tenningskabler, bremserbak og eksos, lakkert ifjor.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 har tydeligvis blitt ett salgsforum detta?! har isåfall masse deler til salgs!!! alt av sierra og civic deler... litt sx deler oxo... ikke send noen pm hvis dette er av interesse ta det i denne posten her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg spotta mye fint på travbanen på lørdagen :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 jeg veit det avr deg hørte på lang avstnd at dette ikke er en fiesta eller noe annet som går oppi her.pro gym er ikke bare for bolere. jeg trener der og er spinkel som en tannpirker. eier ikke kraft JAsså, har ikke fått skilter ennå så jeg? Bare stod HELT aleine midt i fjordparken :p ... Vi var ute å leika litt vi da;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 hmm, da så.Nei så bare at den var mørk, trodde kanskje den skulle gjennom byen når den kom ut fra fjordparken, ville være med å leike men han bare lurte meg :D Hehe.. Ser bilen din nesten hver dag når jeg kommer fra jobb.. Tøff den! Mye ponnis ca?imstupid Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg