Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dextercf, blitt stoppa av purken eller har du tatt av speilsotinga forran frivillig? :P

Ellers mye fett i byen i dag ;D og ikke minst på travbanen.. =)

Tok det av før jeg ble stoppa jeg.. skal få av resten også, men det er litt tiltak kan man si!

Driver og vurderer og selge bilen også.. men kan ikke helt bestemme meg gitt!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det av før jeg ble stoppa jeg.. skal få av resten også, men det er litt tiltak kan man si!

Driver og vurderer og selge bilen også.. men kan ikke helt bestemme meg gitt!

Hva har du tenkt å selge den for?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du tenkt å selge den for?

Fordi dama blir bekymra for att den skal stoppe en dag!

Dvs, den har litt slitte endeledd og noe dårlig foringer.. og siden hu er overnervøs og ikke særlig kyndig, så tror hun att den er driiit farlig!

Ikke hjelper det å si att alle andre biler i samme prisklasse er eventuelt VÆRRE, for det vet man jo ikke før man har sjekka! ;D

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dama blir bekymra for att den skal stoppe en dag!

Dvs, den har litt slitte endeledd og noe dårlig foringer.. og siden hu er overnervøs og ikke særlig kyndig, så tror hun att den er driiit farlig!

Ikke hjelper det å si att alle andre biler i samme prisklasse er eventuelt VÆRRE, for det vet man jo ikke før man har sjekka! ;D

Ikke for å være pirkete, men det er en slight mulighet for at han mente hvilken pris du skal selge den for :D

Jeg lurer hvertfall litt på det. (rein nyskjerrighet)

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det..

Det er egentlig litt opp til markedet igrunn det!

Hva ville du gitt for en 90mod ED6 med 190.000km, full av anlegg (2x focal componentsett, basser, 2 forsterker, 2 batteri, condis, pioneer headunit)..

Osv osv..

Eneste som er kranglete er det slitte endeleddet og noe gåene foringer.. kunne vært bytta bremser forran også.

Ny fordeler og tenningskabler, bremserbak og eksos, lakkert ifjor..

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit det avr deg hørte på lang avstnd at dette ikke er en fiesta eller noe annet som går oppi her.

pro gym er ikke bare for bolere.

jeg trener der og er spinkel som en tannpirker.

eier ikke kraft

JAsså, har ikke fått skilter ennå så jeg? Bare stod HELT aleine midt i fjordparken :p ... Vi var ute å leika litt vi da;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, da så.

Nei så bare at den var mørk, trodde kanskje den skulle gjennom byen når den kom ut fra fjordparken, ville være med å leike men han bare lurte meg :D

Hehe.. Ser bilen din nesten hver dag når jeg kommer fra jobb..

Tøff den! Mye ponnis ca?imstupid

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider