Hi-Fi Lasse Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 du på 125 ccm moped som kjørte bak meg på vei til gullaug istad, kjente du meg eller var det noe feil med lysa dine?måtte sjekke om du klarte å henge på men det gjorde du ikke. Rart det der nicco ;p Tror jeg så deg nå nettopp i fjordparken,tenkte å stoppe men jeg bare tok en liten sladd og kjørte hjem, trøtt :) Kjørte bmw'n btw :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Sort audio ut av fjordparken og etter meg (les: ræva mi) bortover og over holmenbrua.. Noen her? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 du på 125 ccm moped som kjørte bak meg på vei til gullaug istad, kjente du meg eller var det noe feil med lysa dine?måtte sjekke om du klarte å henge på men det gjorde du ikke. Sliter du mye clutch på Skoda'n? Når jeg stod på Shell Brakerøya for litt siden var det vell mye rusing og slikt når du kjørte i gang, kun for å få fram kvitrelyden din. Slurra greit mye på clutchen.. Ble litt for mye rånefaktor for min del men.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 nei det er egentlig ikke derfor. bilen min fusker pga en lambdaføler som ikke er helt med lenger. mister så sykt mye moment fra bunnen av så da må jeg litt opp på registeret får å dra den i gang. mulig det er litt for mye noen ganger. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Takk for underholdning til deg i hvit 929 3.0l i god "drift" i rundkjøringa ved ford:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Spotta en laav mørk blå rx7 på brua ved cc som går over elva, fet bil ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffi Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Spotta en laav mørk blå rx7 på brua ved cc som går over elva, fet bil ;) :peace: takk ;) Siter Zoom zoom baby.... Zooooom http://www.sapronics.com/ 92` Rx-7 Type-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Synd du ikke kjørte mot Drammen når jeg møtte deg Roffi, ellers skulle jeg ha gitt deg litt å tygge på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 når skulle vi ta denne turaen da flo? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 :peace: takk ;) jeg slenger meg på her, har sett deg kjøre forbi nye skateparken vår OG forbi åssiden videregående flere ganger. vanvittig fin! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 :peace: takk ;) Stiller i morgen 08:30 i Fjordparken? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 samme her, dette gjelder de som skal bli med opp til gardermoen imorra på superstage. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 jeg har noen ganger sett en halveis grønn og svart(?) bil i drammen.. noen som vet hva for noe bil det er? ser ut som noe japse greier med mye plastikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 jeg har noen ganger sett en halveis grønn og svart(?) bil i drammen.. noen som vet hva for noe bil det er?ser ut som noe japse greier med mye plastikk Det er en Nissan 200sx, S14. Går på prøveskilt. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 En rød en i 3050 traktene også.. jeg fikk en kjapp liten demo av hvordan man drifter rundt rundkjøringa mot krokstadelva for en ukes tid siden.. Dama tok tak i skrittet på meg og spurte "Kilte det litt i tuppen nå?" Haaha.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg