Rally Koffen Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 rød s13 med hvite felger og hvit reklame nedover dørene ? jonas heter isåfall han som eier den... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er Jonas sin kjerre.. Kjøpte den forrige måned.. Utrolig pen bil :) Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 rød s13 med hvite felger og hvit reklame nedover dørene ? jonas heter isåfall han som eier den... Går vel en forholdsvis orginal s14a med volk felger rundtomkring her og :) kan hende det var den han mente.. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nååmiiiiiiiiiiiiiin.. trenger du ett balltre for å spørre folk om slikt.. sier litt om deg pusling! hva er så galt i å ha en bil bak seg?.. lufta er for alle og hell is veien også! sugekopp er den største samfunnstapern til dags dato som er født...rope is made for you sugekopp Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 sugekopp er den største samfunnstapern til dags dato som er født...rope is made for you sugekopp du mener at trynet ditt ligger høyere i kurs? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_jonas Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 rød s13 med hvite felger og hvit reklame nedover dørene.. Det er gullet mitt;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffi Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Blå celica med svarte felger.. kjørte bak deg fra åssia til kiwi ved BS Siter Zoom zoom baby.... Zooooom http://www.sapronics.com/ 92` Rx-7 Type-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffi Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Enda en! Spotta en Hvit 3gen Rx7 i bragernes tunnellen i drmmen. noen her ? Siter Zoom zoom baby.... Zooooom http://www.sapronics.com/ 92` Rx-7 Type-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Var d deg svenna jeg lå bak på svelvikveien på sønda`n? Sinnsyk lyd! Gjorde så tur`n ut dit blei endeel bedre;) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det stemmer det, husker ikke helt hva du kjørte, men det stemmer at det lå en yngre kar bak meg hele veien, bare synd vi ble liggende bak alle de andre bilene. Det var vel forresten 16 biler i Svelvik ca. 30 minutter etterpå. 14 Ferrarier og 2 Porscher, vi var ute på en liten høsttur:afro Var d deg svenna jeg lå bak på svelvikveien på sønda`n?Sinnsyk lyd! Gjorde så tur`n ut dit blei endeel bedre;) Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Sett en blå supra med svenske skilter rundt på åssia noen dager på rad nå, noen som har importert eller er han bare på besøk ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det stemmer det, husker ikke helt hva du kjørte, men det stemmer at det lå en yngre kar bak meg hele veien, bare synd vi ble liggende bak alle de andre bilene.Det var vel forresten 16 biler i Svelvik ca. 30 minutter etterpå. 14 Ferrarier og 2 Porscher, vi var ute på en liten høsttur:afro Hehe, ja var jævla synd at dem lå der.. kjørte med vindu oppe hele veien pga lyden på bilen din, faen holdt på å få infulensa der jeg satt i Ferrari-Lyd-Heaven Gjennomtrekket! :P hadde ikke no å stille opp med akkurat..:hello: Kjørte mutter`n sin golf 3 td, illsinte 70 gamp!:zzzz: Men faen for et turtall jeg hadde på kjerra da vi kjørte forbi den bilen ved norgips, hørtes ut som jeg hadde 10 tusen omreininger på stakkars disel`n.. Faen at jeg ikke fikk sett de andre bilene a.. Hællvettes svartjobb.. Samla dere i svelvik sentrum å så crusa rundt? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det var jo ikke kaldt jo søndag, jeg kjørte jo med taket nede og syns det var riktig behaglig. Det var synd jeg ikke hadde noe særlig turtall på den på veien utover da, tror ikke jeg var over 5000 - 6000 rpm og det er jo på toppen ved 8000 rpm til 8800 rpm det er skikkelig godlyd. Vi var 3 stykker som ventet på resten (13) stykker som kom med ferja. Ble stående litt i Svelvik siden det var så mange som var ute og gikk tur som ville kikke litt. Etterpå gikk turen til Berger, Holmestrand, Hvittingfoss også til Kongsberg. Etter det ble vi spredd. Artig tur var det i hvertfall. Hehe, ja var jævla synd at dem lå der..kjørte med vindu oppe hele veien pga lyden på bilen din, faen holdt på å få infulensa der jeg satt i Ferrari-Lyd-Heaven Gjennomtrekket! :P hadde ikke no å stille opp med akkurat..:hello: Kjørte mutter`n sin golf 3 td, illsinte 70 gamp!:zzzz: Men faen for et turtall jeg hadde på kjerra da vi kjørte forbi den bilen ved norgips, hørtes ut som jeg hadde 10 tusen omreininger på stakkars disel`n.. Faen at jeg ikke fikk sett de andre bilene a.. Hællvettes svartjobb.. Samla dere i svelvik sentrum å så crusa rundt? Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Sett en blå supra med svenske skilter rundt på åssia noen dager på rad nå, noen som har importert eller er han bare på besøk ? Svenske med svensk bil! Boadresse i Sverige, men holder til i Norge for øyeblikket. Virkelig pen er den, importert inn til Sverige, høyreratt så klart og 420hk setup (ingen aning hva det innebærer) Sto og snakka med han her om dagen, jeg skjønner ikke så mye svensk når han snakker fort, men det skulle visst være safe oppsett med litt høyere ladetrykk og noe greier, sikkert bare en chip eller noe? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Spotta et eldre ektepar i en rød Honda NSX ved amtmannsvingen i går.. hyggelig syn det :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg