Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er forskjellen på at du spinner og ikke de andre?

du vet at du selv tupper deg i rææva nå?

Om dere har fått advarsel i fra politiet pga hærjing, så lag en plakat og sett den opp før brua, med for eks.

" Vis hensyn ellers blir også DENNE plassen stengt."

Joda, var et lite spark i rææva på meg sjøl også det.., kan ikke komme og påstå at jeg er noen skytsengel som alltid følger trafikkregler desverre, og trodde også at det ble litt "oversett" at man leka seg i fjordparken.... meeen jeg ser stor forskjell på og spinne noen kontrollerte runder med en bil som er laget akkurat for dette formålet, og og kaste et rakleverk av en undermotorisert vogn rundt stolpene der nede.. Ser også forskjellen på og gjøre dette kl 19.00 og kl 02.00, however, skulle jeg miste hjernen en dag og noen ser meg spinne galing rundt i fjordparken kl 02.00, vær så snill og film meg, anmeld det og bank meg senere... det er så hjernedødt at jeg mener jeg hadde fortjent det.. ( og vær sikker på at det er meg da folkens, bare sånn at jeg ikke får grisebank fordi noen har utgitt seg for meg.. :doh ). Nå som jeg er klar over at det er litt ampert mellom lokalbefolkningen, politiet vs Fjordparkenbrukerne tror jeg faktisk heller jeg venter til jeg er på et bedre egnet sted med og svi gummi fremover...( og nei, det betyr ikke at jeg har beskyttet sex der dere kofferttenkere)

Tror du helt seriøst at folk som planlegger en real burnerunde og drar med seg jekk og dekk bryr seg om et banner idet de kjører inn på plassen..?? det er jo ikke noen bannere i gata di hjemme.. hvorfor skal du trenge det et annet sted egentlig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kw200sx: her jeg bor så er det helt normalt å stå å burne i garasjen.. naboene er trofaste tilskuere å jubelen går i taket når vi har en fet sladd på boligfeltet..

men vi har ikke noe sted å legge donuts så derfor lagde vi fjordparken for 7-8år sida...

lagde fjordparken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du Rally Koffen:

Hvor i he***te har du fått det fra at Midnight Club er japsebil og grombil folk a??? vi slepper faktisk alt inn i klubben vår, er ikke no restriksjoner her i gården nei.

det var tidligere daglig leder det som ville ha en klubb med bare overfete biler, så han tuppa vi ut av klubben.

greit at det kan være litt misvisende at vi har japse tegn i logoen vår, men de tegna betyr faktisk midnigth club. bare sjekk ut logoen til spillet, er der vi har henta ideèn fra.

og jeg veit du veit at vi har en veldig variabel bilpark i klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kw200sx: her jeg bor så er det helt normalt å stå å burne i garasjen.. naboene er trofaste tilskuere å jubelen går i taket når vi har en fet sladd på boligfeltet..

men vi har ikke noe sted å legge donuts så derfor lagde vi fjordparken for 7-8år sida...

*leeer*.. og jeg som trodde jeg var morsom, vært mange mange mange ganger i Røyken jeg, ser faktisk etter tomt og kjøpe for og bygge hus der ute, og hvis det er tilfelle er jeg meeeget interessert i og kjøpe i nabolaget ditt.. :D. Kan da garantere mye jubel blant naboene ettersom jeg er veldig gla i og sladde fett.. :D:D.

hvis du/ dere lagde fjordparken så burde det jo ikke være noe problem og bruke det som dere vil da... eller solgte dere det videre eller..? hva skjedde..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spiller ingen rolle åssen bil du har om den er feit eller ei skranglekasse, jeg respekterer dere uansett.

Men vær så snill å respekter naboene rundt fjordparken.

De har faktisk respektert oss alle sammen der nede i lang tid, men det er noe med klokkeslettet her som det herjes på og det vi ta stilling til. Dette var aldri ment som en trussel fra thomas, men han ville bare opplyse dere om det.

mulig det kom litt feil frem i det innlegget hans.

Men er det noe dere lurer på så kan dere jo komme bort til oss å snakke med oss med en hyggelig tone.

vi vil ikke kappe henda av noen bilintresserte, alle de som er der nede er jo det.

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du Rally Koffen:

Hvor i he***te har du fått det fra at Midnight Club er japsebil og grombil folk a??? vi slepper faktisk alt inn i klubben vår, er ikke no restriksjoner her i gården nei.

det var tidligere daglig leder det som ville ha en klubb med bare overfete biler, så han tuppa vi ut av klubben.

greit at det kan være litt misvisende at vi har japse tegn i logoen vår, men de tegna betyr faktisk midnigth club. bare sjekk ut logoen til spillet, er der vi har henta ideèn fra.

og jeg veit du veit at vi har en veldig variabel bilpark i klubben.

Er jo ikke til å stikke under en stol at vi liker bilene våre. Men vi har faktisk alt fra Rolla K70. Tilogmed en gammel lada var medlem i klubben helt til den ble solg.

Men vis hensyn og oppfør oss som folk. Er en grunn til at plassen bak Shell fikk betalings automat :fingers:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen dere har spiller ingen rolle.

har du en råtten skoda eller en harry skyline uten skilt.

dere er for all del velkomne i fjordparken.

bare respekter plassen og husk at vi låner den bare og eier vil ha den igjen sånn den var( tanke på søppel).

merker i asfalten er kult og spinning er oxo jævlig kult.

men det er mulig å begrense seg litt.

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare respekter plassen og husk at vi låner den bare og eier vil ha den igjen sånn den var( tanke på søppel).

WORD :popcorn

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicco beviser bare igjen at han er en fornuftig type :)

MEN, ontopic igjen, spotta en feit blå RS2 som blåste forbi meg på motorveibrua retning Larvik, noen her?

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å styre denna tråden litt inn på topic igjen jeg.. virker som folk har fått ut det dem vil si ;P

Til deg som kjører en svart opel vectra C sedan med sota ruter. Vectraer er feite nok uten at du må reklamere med store VECTRA merker BÅDE forran og bak. Hadde gjort seg med bare ett syntes jeg..:) 2 blei litt i meste laget etter min mening. Ellers tøff bil ;)

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider