Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

du kw200sx: her jeg bor så er det helt normalt å stå å burne i garasjen.. naboene er trofaste tilskuere å jubelen går i taket når vi har en fet sladd på boligfeltet..

men vi har ikke noe sted å legge donuts så derfor lagde vi fjordparken for 7-8år sida...

Jasså? Jeg har bodd i Røyken hele livet og har aldri hørt om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du Rally Koffen:

Hvor i he***te har du fått det fra at Midnight Club er japsebil og grombil folk a??? vi slepper faktisk alt inn i klubben vår, er ikke no restriksjoner her i gården nei.

det var tidligere daglig leder det som ville ha en klubb med bare overfete biler, så han tuppa vi ut av klubben.

greit at det kan være litt misvisende at vi har japse tegn i logoen vår, men de tegna betyr faktisk midnigth club. bare sjekk ut logoen til spillet, er der vi har henta ideèn fra.

og jeg veit du veit at vi har en veldig variabel bilpark i klubben.

ironi pedo, ironi....

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var denne mørke blå?

KF 95204??????????

den er stjælt på lambertseter....

http://www.bilforumet.no/opplysningen/183404-etterlysning-audi-rs2-stjalet-pa-lambertseter.html

OGså er vel øystein sin SVART! Får bekage at jeg har lagt igjen litt dekk der inne.. :) Syns av og til det er litt morsomere å få litt 4wdspinning enn bare rwd :p

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OGså er vel øystein sin SVART! Får bekage at jeg har lagt igjen litt dekk der inne.. :) Syns av og til det er litt morsomere å få litt 4wdspinning enn bare rwd :p

ta det med ro du.

jeg og du veit veldig godt at dette ikke var siktet til deg.

du har da ikke med deg dekkskift inn der og lager sirkeler.

du kommer spinner stopper prater og reiser igjen det er akseptert.

så den var for all del ikke myntet på deg.

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det med ro du.

jeg og du veit veldig godt at dette ikke var siktet til deg.

du har da ikke med deg dekkskift inn der og lager sirkeler.

du kommer spinner stopper prater og reiser igjen det er akseptert.

så den var for all del ikke myntet på deg.

Heh... Det var litt tull egentlig da:) Og nei, tror jeg skal holde på litt om jeg skal begynne å bytte dekk gitt. Ikke har jeg råd til å bytte 4 dekk av gangen heller :p

Får heller vente til snøen kommer nå tenker jeg.. Sliter ikke sånn på dekk da! Fytte faen, blir jo svimmel som juling etter noen få runder.. :afro

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat med en bmw e28 ble høvla ned med kjeft for at han spant litt i parken forrige helg. Han hadde aldri spinni der inne før,og trodde "alle" spant rundt inni der. Det må da gå ann å sifra på en ordentlig måte??

"NESTE GANG JEG SER DU SPINNER POLTIANMELDER JEG DEG!!"

Lek forsiktig, voksne kjører

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat med en bmw e28 ble høvla ned med kjeft for at han spant litt i parken forrige helg. Han hadde aldri spinni der inne før,og trodde "alle" spant rundt inni der. Det må da gå ann å sifra på en ordentlig måte??

"NESTE GANG JEG SER DU SPINNER POLTIANMELDER JEG DEG!!"

Nå skyter jeg meg sjøl i foten å drar denne topicen offtopic igjen, men;

er vel akkurat det her som ble nevnt før... Gjensidig respekt. Om "de" som snakker om å anmelde er cocky, så blir jo "de" som herjer også det.

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider