jorg1s1 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 du kw200sx: her jeg bor så er det helt normalt å stå å burne i garasjen.. naboene er trofaste tilskuere å jubelen går i taket når vi har en fet sladd på boligfeltet.. men vi har ikke noe sted å legge donuts så derfor lagde vi fjordparken for 7-8år sida... Jasså? Jeg har bodd i Røyken hele livet og har aldri hørt om dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 De som vil bli spotta i en skyline har muligheten. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11413978&sid=xz4dab54mUl320746 Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 du Rally Koffen: Hvor i he***te har du fått det fra at Midnight Club er japsebil og grombil folk a??? vi slepper faktisk alt inn i klubben vår, er ikke no restriksjoner her i gården nei. det var tidligere daglig leder det som ville ha en klubb med bare overfete biler, så han tuppa vi ut av klubben. greit at det kan være litt misvisende at vi har japse tegn i logoen vår, men de tegna betyr faktisk midnigth club. bare sjekk ut logoen til spillet, er der vi har henta ideèn fra. og jeg veit du veit at vi har en veldig variabel bilpark i klubben. ironi pedo, ironi.... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 var denne mørke blå?KF 95204?????????? den er stjælt på lambertseter.... http://www.bilforumet.no/opplysningen/183404-etterlysning-audi-rs2-stjalet-pa-lambertseter.html OGså er vel øystein sin SVART! Får bekage at jeg har lagt igjen litt dekk der inne.. :) Syns av og til det er litt morsomere å få litt 4wdspinning enn bare rwd :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 OGså er vel øystein sin SVART! Får bekage at jeg har lagt igjen litt dekk der inne.. :) Syns av og til det er litt morsomere å få litt 4wdspinning enn bare rwd :p ta det med ro du. jeg og du veit veldig godt at dette ikke var siktet til deg. du har da ikke med deg dekkskift inn der og lager sirkeler. du kommer spinner stopper prater og reiser igjen det er akseptert. så den var for all del ikke myntet på deg. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 M3 E46 i Mjøndalen i dag :) Sølvfarget, mener det var bd skilt. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Så den selv istad, men var den ikke hvit? :P Jeg spotta den ved gulskogen Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Så den selv istad, men var den ikke hvit? :P Jeg spotta den ved gulskogen er inmari sikker på at den jeg så var sølvfarget. Har sett den før også :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 ta det med ro du.jeg og du veit veldig godt at dette ikke var siktet til deg. du har da ikke med deg dekkskift inn der og lager sirkeler. du kommer spinner stopper prater og reiser igjen det er akseptert. så den var for all del ikke myntet på deg. Heh... Det var litt tull egentlig da:) Og nei, tror jeg skal holde på litt om jeg skal begynne å bytte dekk gitt. Ikke har jeg råd til å bytte 4 dekk av gangen heller :p Får heller vente til snøen kommer nå tenker jeg.. Sliter ikke sånn på dekk da! Fytte faen, blir jo svimmel som juling etter noen få runder.. :afro Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 det veit jeg har drivi av sånn med gamle bilen min... det går drit fort rundt i 2 gir og da blir man jævlig svimmel Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 det veit jeg har drivi av sånn med gamle bilen min...det går drit fort rundt i 2 gir og da blir man jævlig svimmel Min orker ikke 2 gir på asfalten men.. :( Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 En kar i en 3serie compact som hadde jævelig flaks i parken i går iallefall :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 En kamerat med en bmw e28 ble høvla ned med kjeft for at han spant litt i parken forrige helg. Han hadde aldri spinni der inne før,og trodde "alle" spant rundt inni der. Det må da gå ann å sifra på en ordentlig måte?? "NESTE GANG JEG SER DU SPINNER POLTIANMELDER JEG DEG!!" Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 En kamerat med en bmw e28 ble høvla ned med kjeft for at han spant litt i parken forrige helg. Han hadde aldri spinni der inne før,og trodde "alle" spant rundt inni der. Det må da gå ann å sifra på en ordentlig måte?? "NESTE GANG JEG SER DU SPINNER POLTIANMELDER JEG DEG!!" Nå skyter jeg meg sjøl i foten å drar denne topicen offtopic igjen, men; er vel akkurat det her som ble nevnt før... Gjensidig respekt. Om "de" som snakker om å anmelde er cocky, så blir jo "de" som herjer også det. Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Noen som fikk med seg en 77' Rekord igår kveld/natt??? :P Ute og testa "nye" bilen min... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg