Mikkel Bruer Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 skal ikkje gå ront farr, halde na breide heile veie ! Joa, men med masse hull i asfalten og clutch som slurrer når man drar i gang på 2 gir så ere ikke lett :) Var ikke snø, men vått bare! Virker som 480nm blir litt mye for orginalclutchen ved herjing :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Unge på gang nå eller ? må bli Volvo da eller ? :p :camper: Stemmer stemmer... Har nå en stasjonsvogn fra før, så tror muligens jeg skal klare meg med en allright vanlig bil gitt! Styrer lett unna volvo også, uten at jeg skal starte noe debatt over det selvsagt.. Men riskokeren var visst ikke egnet til transport av barn fikk jeg beskjed om, er noe med at det er rånete osv.. :iconsm Damer vett! hehe.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 SPotta en sølvgrå Urquttro i rosen for en halvtime siden, den så strøken ut! noen her? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Samma hvor det kommer fra nå framover, bare det er plass til unge og barnevogn! ;DSolgt audi'n din du da eller? Den er solgt.. Kjøpt Dodge Ram 2500 05 mod. Jasså unge? Gratulere da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Den er solgt.. Kjøpt Dodge Ram 2500 05 mod. Jasså unge? Gratulere da;) Takk takk! Ahh.. det er jo god bilen det da! Få på noen bilder her da.. så det er mulig å spotte! ;D Selv om jeg holder til mer i kongsberg om dagen (jobb skifte) så er det jo allright å følge med på hva som skjer i rette side av verden.. Vet om noen som skrur billig forresten? Trenger foringsskift all-over og ny bærekule.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 SPotta en sølvgrå Urquttro i rosen for en halvtime siden, den så strøken ut! noen her? Hadde den vinge bak? i såfall spotta jeg den i rosen ved 11:30 tiden også... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hadde den vinge bak? i såfall spotta jeg den i rosen ved 11:30 tiden også... Jeppsipeppsi!:afro Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Spotta den igår ettermiddag ved liertoppen. Tror det var en eldre mann som kjørte den. Pen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hoho, hvem er det som klarte mesterstykker å sladde inn i den ene betongklossen på Åssia skolen a? så no sladdemerker som førte rett til en betongkloss som var fløtta ca 1m :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hvit 200sx s15? med svart på midten..Møtte den i 70kmt i mørket så jeg så svært lite.. Info? Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hei. Hvit 200sx s15? med svart på midten..Møtte den i 70kmt i mørket så jeg så svært lite.. Info? He he.:thumb Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hei. He he.:thumb Primera M6 Den var grisefeit! Misunnelig :) Legg ut et bilde av den? Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hei igjen. Den var grisefeit! Misunnelig :)Legg ut et bilde av den? Grisefeit, det er helt korrekt!:wank Nissan 200sx s14a 1999. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hei igjen. Et lite bilde av den borte på Buskerud Bilsenter her om kvelden. Har jo vært rene sommeren noen dager slik at jeg måtte lufte den! Skal vile i vinter denne:w00t Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Utrolig pen bil! Kunne aldri gjettet ved bare å se på den at dette var en Primera. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg