olehenri Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Kunne aldri gjettet ved bare å se på den at dette var en Primera. Jeg håper virkelig du bare er skakk i øya og ikke prøver å være ironisk?! :wank Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Nei, jeg kunne ikke gjetta at det var en primera av de bildene jeg har sett nei! Ingen grunn til å være spydig for det. Grunnen til at jeg er på forumet her er jo for å lære daså! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 men LES litt der han skriver da!! Greit, du har riktig merke, men.... Hjelpe deg litt.. det er IKKE en Primera! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Åja, nei det var det jeg ikke skjønte! Doh. Det er en 200 s15? Altså det var jo det jeg IKKE skjønte, men nå skjønte jeg hvorfor han skrev "Primera M6" etter vært bilde, som egentlig bare en "MvH" Ja beklager. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 men LES litt der han skriver da!! Greit, du har riktig merke, men.... Hjelpe deg litt.. det er IKKE en Primera! Noen ganger kan en "hilsen Primera.." hjelpe litt for folket som ikke har knallpeiling Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Fært så pryl jeg skulle få for å si en liten feil a gitt! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Les ironien mellom linjene a :D Er en 200sx S14a Kjører 200sx selv, og blir litt i småharnisk når en ikke ser forskjell på en sx og en primera :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Ja, men var en misforståelse. Hele greia var jo at jeg ikke skjønte at det kunne være en primera! The End! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtifel Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 politiet: fin primera mann! sann historie om en som fikk skryt for skylinen sin :P Siter VW Polo Color Concept, Jazzbleu Kicker - Panasonic - Stinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hehe, som parkerings etaten trodde civicen jeg hadde var en ford, og ei "fætte" jeg kjørte forbi med 200sx`n trodde den var en probe.. lett å bli fornærma! :D Men men :) Mye fett som går i drammen ser det ut til, lenge siden jeg har vært der nå :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ser ut til at det kommer noe snø utover uka! Får prøve å ta en tur til fjordparken å leke litt da :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ser ut til at det kommer noe snø utover uka! Får prøve å ta en tur til fjordparken å leke litt da :D Er snø på konnerud nå i allefall :) Bare drøye et par timer grunnet julebord i går, så blir det sladdings :p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Er snø på konnerud nå i allefall :) Bare drøye et par timer grunnet julebord i går, så blir det sladdings :p mye snø på konnerud da lasse? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 mye snø på konnerud da lasse? Er vel 3-4cm bare.. nok til å få svingt seg litt :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic Kim Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Søt liten Civic 92-95 mod HB, type hvit.. (yngre bror av min? :D)Spotta bortover rozen en dag i forrige uke i rushtia.. Clean bil! Noen som kjenner den? Vet om det er noe morro eller bare utseende? Heisann høres ut som min det gitt:):)...hvitperlemor og byddy club2 kitt....har ikke noe sprekere en 1.5 lsi motor..:):)men vi får se.....vurderer kanskje og selge:):) Ps:): alt intreriør er Hvit:):) :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg