Cosworthking Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 S Og gud så masse folk som ikke kan kjøre i parken :D haha! Gikk ikke akkurat lang tid mellom hver gang jeg så noen ute i grøfta... Haha ja,Var`e du som hadde ødlagt frontfanger på E34`n?:ass: Så dere en rød ascona b der? hehe Fetter`n min sin, faen han snurra 3-4 ganger pr. runde han løken der.. Fikk prøve`n, snurra aldri enda d var første gangen jeg prøvde bilen, haha..:cool: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 han er i alle fall ikke i avdelinga mi.. vet du hvilken avdeling han jobber i? er det en mørk blå E30? for det står til stadighet en ganske strøken slik en på personalparkeringa til liertoppen, som er den lille parkeringa helt opp mot rundkjøringa som skiller liertoppen og bauhaus. Han har vært i drive in noen ganger iallefall veit jeg, elelrs pleier han å sitte i kasse. e36 325, med avrivd front og bakfanger nå :P Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Haha ja,Var`e du som hadde ødlagt frontfanger på E34`n?:ass:Så dere en rød ascona b der? hehe Fetter`n min sin, faen han snurra 3-4 ganger pr. runde han løken der.. Fikk prøve`n, snurra aldri enda d var første gangen jeg prøvde bilen, haha..:cool: trukke jeg hadde snakka negativt om andre hvis jeg hadde tatt fangern min:p Bilen min er frisk som en fisk, sett bort ifra noen ulyder her og der :D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Bra gjort mr. Eirik :P og gratulerer! Nå er det vel bare bilen som mangler ;) - HC Stemmer det, Mr. Gratisvask haha:p Men jeg kjørte meg bare fast utenfor i sørpa utenfor Statoil der da, kom meg greit ut igjen :p Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 trukke jeg hadde snakka negativt om andre hvis jeg hadde tatt fangern min:p Bilen min er frisk som en fisk, sett bort ifra noen ulyder her og der :D Nei, den fangeren har jeg bevist er rimelig skuddsikker.. :D Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Nei, den fangeren har jeg bevist er rimelig skuddsikker.. :D litt mer skuddsikker enn ekstraløkta di var ;) :D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ganske mye som var skuddsikkert den kvelden, bortsett fra dekka til gt :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Får vel kanskje teste om han er skuddsikker å, sånn siden vi er i gang.. :) Jeje, kjørt fra holmestrand til lier nå, jobba overtid å satt opp lamper på Hydro. Noen som eier en rød omega i holmestrand her? Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Spotta en sinsykt feit rød lav E46 sedan med carbon panser på fredags kvelden. Så ut som en M3. Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Spotta en sinsykt feit rød lav E46 sedan med carbon panser på fredags kvelden. Så ut som en M3. er en 320D han som kjørte den hvite E36`n med tribal og japseloff sin tror jeg... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Til personen med e39 touring, er en grunn til at jeg stopper i tollbugata, eldre folk vil gjerne over (jeg er flink sådan :P ) Er lite vits å snike seg forbi på venstresiden min da..... Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Heh, jobber ved bragernes strand på de nye blokkene nærmest shell. Er ikke akkurat få ganger i løpet av en dag jeg hører folk legger ut bilen i rundkjøringa ved shell :D Morsomt å se på fra brakka i pausa, ligger klin inntil rundkjøringa, er bare å gi meg litt underholdning i 11:00 tia folkens =D Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Haha... Høres ut som du har mye å se på.. Synd at bilen min er solgt Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 gatebil rescue spotta ved rundtom på vei mot svelvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 celica t23 på shell brakerøya, med stylingkit, sinnykt lav! skjønner ikke at du orker å kjøre med så lav bil i drammen :p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg