Bamsemoms Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 celica t23 på shell brakerøya, med stylingkit, sinnykt lav! skjønner ikke at du orker å kjøre med så lav bil i drammen :p Du nevner ikke noe om farge.. Men ivs det er den samme så jeg den på Rudtom. Sort?? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Du nevner ikke noe om farge.. Men ivs det er den samme så jeg den på Rudtom. Sort?? stemmer, tror det var 17" fem eika felger på den.. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 stemmer, tror det var 17" fem eika felger på den.. Kompisen min Freddan som har kjøpt seg ny bil. Sort Celica med 16" 5-eika på vinteren. Usikker på hva slags stylingkit, men det er pent på bilen i hvertfall. Lav som f..., og et helvete å kjøre her ute på Tangen mellom de ubrukelig betongklossen de har prestert å sette opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Spotta en rallyrigga (?) Datsun 240Z ved Rortunet i Slemmestad forrige fredag i 08.15 tida, mens jeg venta på neste buss etter at den forrige gikk rett foran nesa på meg... Aldri sett den her i området før, men siden den kjørte noen opp til ungdomsskolen, så tenkte jeg at eier'n kanskje bor rundt her. Noen som kjenner til den? Kan neppe gå mange slike her i Norge. Var ganske så sjuk lyd i den (nei, ikke Torshov-potte-lyd, men ordentlig suge-firer/sekser), og det så ut som en original rallybil. Uten at jeg fikk studert den så nøye da den dro forbi, så må jeg si at den så nok så strøken ut, hvis det faktisk er en rallybil som brukes. Var ganske mange som snudde seg etter den, ja. :D Den så slik ut, bare med litt andre dekaler og muligens panser i samme farge som resten av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 De holder jo på med noe Rally Montecarlo i disse dager. Vi skal ned å hente opp 2 lass med biler i Monaco i uken som kommer. Kan ha vært en av deltakerne som prøvde sakene sine før ting dro igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Det er en som jobber på MC senteret på Billingstad som eier den mener jeg. AAzzy: Din bil som har stått parkert ved blokkene like før man tar av opp til Åskollen Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Det er en som jobber på MC senteret på Billingstad som eier den mener jeg. AAzzy: Din bil som har stått parkert ved blokkene like før man tar av opp til Åskollen Ja, det stemmer. Bor i støperiblokka - uten garasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Spotta en Blå golf med svarte rs4 felger på Konnerud... Har du veldig dårlig dekk eller er det bare sommerdekk som står på nu? Syns nemlig du sleit fælt i djupdalen ikveld Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Spotta en rallyrigga (?) Datsun 240Z ved Rortunet i Slemmestad forrige fredag i 08.15 tida, mens jeg venta på neste buss etter at den forrige gikk rett foran nesa på meg... Aldri sett den her i området før, men siden den kjørte noen opp til ungdomsskolen, så tenkte jeg at eier'n kanskje bor rundt her. Noen som kjenner til den? Kan neppe gå mange slike her i Norge. Var ganske så sjuk lyd i den (nei, ikke Torshov-potte-lyd, men ordentlig suge-firer/sekser), og det så ut som en original rallybil. Uten at jeg fikk studert den så nøye da den dro forbi, så må jeg si at den så nok så strøken ut, hvis det faktisk er en rallybil som brukes. Var ganske mange som snudde seg etter den, ja. :D Den så slik ut, bare med litt andre dekaler og muligens panser i samme farge som resten av bilen: Jepp en kar som har fått blod på tann og skal monte carlo greia.... Står om han i Røyken & Hurum avis. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Spotta en Renualt Clio V6 cup car. Den BREIE versjonen i Lier på vei mot Drammen. Sett den flere ganger i Lier området. Noen som kjenner til denne?* Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sett den på liertoppen også. Sølv ikke sant ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sett den på liertoppen også. Sølv ikke sant ? Right. Den bilen er FET. Råeste småbilen jeg har sett. Så gikk den gangske bra også. http://members.fortunecity.com/freecarwallpapers/images/renault_clio_v6_08.jpg http://members.fortunecity.com/freecarwallpapers/images/renault_clio_v6_07.jpg Sånn ser den ut, samme farge også Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Spotta en Renualt Clio V6 cup car. Den BREIE versjonen i Lier på vei mot Drammen. Sett den flere ganger i Lier området. Noen som kjenner til denne?* Here it izzz. Har sett den sjøl på liertoppen noen ganger. http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/Clio.jpg Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Jepp en kar som har fått blod på tann og skal monte carlo greia.... Står om han i Røyken & Hurum avis. Lykke til!Jepp, så det. Var en hel side om han i forrige uke en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hansemann88: var det deg jeg dro på litt oppover lierbakkene med for litt over en uke sida eller noe? begge tok av motorveien på toppen av lierbakkene, du lå foran og blinka "ha det bra" når du kjørte til venstre og jeg til høyre :P Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg