Svenna Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Spotta en blå lotus (superseven?) i solberg i går, noen her? Hvis det er en ganske dyp blå super seven er det en kar fra Stenseth som har den. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Ja, ganske dyp blå, faen så rå bil!:kiss Spotta også en hvit 2 dørs impreza(22b?) høyrestyrt med HVITEskilter på parkeringshuset i drammen ved kinoen, så ganske bra ut, sto så mye folk ved betalingsautomaten der bilen sto, så gadd ikke å ta bilde..:sombrero: Svenna, er du sjeldent ute å lufter gobilen om da`n? hehe.. Hørte den her for etpar uker siden, men ikke no etter det..:(angry2 Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Lille/blå supra mk4 på skilt kom med god fart bak meg på r134 etter loesmoen igår. Kjørte av mot statoil mjøndalen. Noen her ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Den Supraen så jeg i Mjøndalen sentrum i går kveld, så snasen ut! Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Lille/blå supra mk4 på skilt kom med god fart bak meg på r134 etter loesmoen igår. Kjørte av mot statoil mjøndalen. Noen her ? Er ikke det denna svenskregga supra`n? :hellothere: Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Spotta også en hvit 2 dørs impreza(22b?) høyrestyrt med HVITEskilter på parkeringshuset i drammen ved kinoen, så ganske bra ut, sto så mye folk ved betalingsautomaten der bilen sto, så gadd ikke å ta bilde..:sombrero: Denne er tatt inn av meg den veitu.. Nye demo imprezaen til RaceBreed.. Da har vi GTR32 og GTR34en denne Subben og til høsten kommer GTR35en.. Subben er faktisk litt spesiell: det er en 2000 mod STi Type-R 2 dørs med limited bodykit fra bla 22b. Eneste bilen med den fronten i Norge så vidt jeg vet:) så vet dere det og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Spotta også en hvit 2 dørs impreza(22b?) høyrestyrt med HVITEskilter på parkeringshuset i drammen ved kinoen, så ganske bra ut, sto så mye folk ved betalingsautomaten der bilen sto, så gadd ikke å ta bilde..:sombrero: Denne er tatt inn av meg den veitu.. Nye demo imprezaen til RaceBreed.. Da har vi GTR32 og GTR34en denne Subben og til høsten kommer GTR35en.. Subben er faktisk litt spesiell: det er en 2000 mod STi Type-R 2 dørs med limited bodykit fra bla 22b. Eneste bilen med den fronten i Norge så vidt jeg vet:) så vet dere det og:) Kan du hoste opp noen bilder ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Er dårlig greier om dagen, er jo så dårlig vær. Har dessuten vært opptatt med å bytte ut resten av bilene så nå kjører jeg diesel på hverdager:shake Får håpe go`været kommer snart så det er mulig å få lufta seg litt i helgene. Ja, ganske dyp blå, faen så rå bil!:kiss Spotta også en hvit 2 dørs impreza(22b?) høyrestyrt med HVITEskilter på parkeringshuset i drammen ved kinoen, så ganske bra ut, sto så mye folk ved betalingsautomaten der bilen sto, så gadd ikke å ta bilde..:sombrero: Svenna, er du sjeldent ute å lufter gobilen om da`n? hehe.. Hørte den her for etpar uker siden, men ikke no etter det..:(angry2 Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kan du hoste opp noen bilder ;) Av subben?? har ingen foreløpig faktisk.. det har vært så jævlig vær at.. dere får nok se mer til den utover:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Spotta bmw m6 cab ved lothe bygget Tok bildet men var på litt avstand, så ble dårlig Noen som har penger i byn hvertfall Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Spotta bmw m6 cab ved lothe bygget Tok bildet men var på litt avstand, så ble dårlig Noen som har penger i byn hvertfall Er en fra mjødalen som har den:driving Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Denna sto parkert utenfor leiligheten ikveld når jeg gikk med søpla.. Svenskene ved siden av prata seg imellom, den ene var mulig eier (selv om bbreg sier meg ett norsk navn) nevnte noe med 380 hester og litt bla bla jeg ikke forsto.. Registrert i kvitseid.. men jeg tok meg den kunstneriske friheten å sensurere skiltene uansett jeg! :P Noen som har hørt/sett den "i live"? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hvis den blå supraen dere har sett er norsk og har store og peeeene felger er den fra vikersund.. vet hvem som har den Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Spotta en audi 100 s4? istad ved rundkjøringa ved lothe bygget. Virket som den hadde litt ekstra pulver under panseret. Noen som vet no om den? Sølvfarga Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 må si, mye bra biler som har kommet seg ut de siste dagenen :) rett og slett bare kos!! Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg