postcar Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Så alle rånerne måtte vike for russen i fjordparken i går og pent henge på cc istedet... :p Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 er vell sondre som har gamle røde til krb. og isbilen. og audisentrum audi:P Stemme.. Han skal selge audisentrum 90'n da. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Noen som vet om noen som (kjenner en som har en bror.. osv) som legger solfilm proft, på privat basis? Hensikten med å få det gjort svart er så klart at det burde bli billigere :) Bor i Drammen, PM funker Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Noen som vet om noen som (kjenner en som har en bror.. osv) som legger solfilm proft, på privat basis? Hensikten med å få det gjort svart er så klart at det burde bli billigere :) Bor i Drammen, PM funker Var faktisk en kar som prata om dette her igår, mente det var en som bodde på tranby som holdt til i oslo. Skal få hørt om han fant ut hvem det var jeg, så kommer jeg tilbake til deg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Var faktisk en kar som prata om dette her igår, mente det var en som bodde på tranby som holdt til i oslo. Skal få hørt om han fant ut hvem det var jeg, så kommer jeg tilbake til deg Takk! Du aner ikke hvor mye jeg setter pris på det :) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Var faktisk en kar som prata om dette her igår, mente det var en som bodde på tranby som holdt til i oslo. Skal få hørt om han fant ut hvem det var jeg, så kommer jeg tilbake til deg Gidder du å PMe meg og når du får svar? hadde vært takknemlig.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 hvem kjører sort skoda octavia 1 stasjonsvogn.blei spotta på gulskoge idag kl 0700. stor skoda logo i bakvinduet og en mulig rs fanger. noen som veit.? Kanskje Fredrik på jobben ? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11289386&sid=xz5cbatc9gF503485&WT.svl=Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 5 jagerfly i formasjon i LAV høyde over drammen, faen for en lyd! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Spotta dem jeg også! Naajs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kverna.. green legger jo solfilm Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kverna.. green legger jo solfilm Who the hell is that Marthhhhhe ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Spotta dem jeg også! Naajs! 8.mai markering... kom fra Oslo De av dere som ikke vet hva 8.mai er. Så er det frigjøingsdagen Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Who the hell is that Marthhhhhe ? uh stian green.. midnightcluber det :P og lidsheim legger solfilm også.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 uh stian green.. midnightcluber det :P og lidsheim legger solfilm også.. Er Stian flink a? Trodde han var mekanikker jeg :p Mye tar han, om du veit det? Noen som så den KNAAAAALL grønne A3'n for et par helger siden a? :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 jeg er i likhet med brodern interessert i solfilmarbeid, så det hadde vært knall om dere fortsetter samtalen her helt til vi har et nick eller et nummer å gå etter ;) dessuten spotta jeg deg I FOR HØY FART forbi skateparken under brua her om dag ONesome. fydda ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg