Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

tonny har fått bilen sin på veien igjen :P den holder til i Lier :P første i norge med skilter det der

snakkar vi om tonny fra skymarshall arts? han har i hvertfall skyline han også...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he, ja vist jeg skulle treffe på deg så får vi gjerne prøve et lite lyskryss race. Se etter en helsvart Suzuki B-king. Klarer ikke 300, men 270 er greit. 0-200 på 8 sek.

Han kjørte en R900??

Snakker vi Da en Kawa Ninja 900R eller en Suzuki RF R900

Nei, man klarer ikke akkurat de samme talla som står oppgitt, men det er ikke snakk om sekunder forskjell her. Man lener seg godt forover får å holde forhjulet nede å gir bånn gass. 100 går unna på førstegir på maaaange sykler, 200 på andre. Får ikke gjort så mye mere en det. Men det er mange som er helt ubrukelige med clutching i starten, klart det sluker jo en del tid...

Kawa ninja ja.. Skal sies det at jeg hadde aks tester på gardermoen med Vbox i bilen for 2 år siden.. Da hadde vi 2,97 sek til 100 og 7,89 sek til 200... Nå har bilen 350hk mer og er 220kg lettere.. tror du vil slite litt..hehe.. får se om jeg har den klar til Mantorp.. RB30 blokken min fra OS Giken kommer denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kawa ninja ja.. Skal sies det at jeg hadde aks tester på gardermoen med Vbox i bilen for 2 år siden.. Da hadde vi 2,97 sek til 100 og 7,89 sek til 200... Nå har bilen 350hk mer og er 220kg lettere.. tror du vil slite litt..hehe.. får se om jeg har den klar til Mantorp.. RB30 blokken min fra OS Giken kommer denne uka...

He he, ja nå er jeg spent. Hva slags bil kjører du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja nå er jeg spent. Hva slags bil kjører du??

Trodde folk i Drammmen visste det jeg:) Har en Skyline Gtr32 som i sin tid ble bygget av HKS/Veilside. Den har nå blitt lettet så den veier 1280kg med 80 liter suppe.. Har Os Giken RB30 blokk, med tomei topp, Singleturbo og Autronic sprut.. Over 800hk på 98 oktan.. 1100hk på E 85.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider