Kverna Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Spotta Sierraen din i dag Kverna. Regner med den er å spotte på street leagel? Det er den. Spotta også svart Lamborghini Countach 5000 ved egge på vei til sylling. Var å ga en kompis prøvetur så vi la oss etter. Ut på syllingsletta ga han jernet og vi fulgte etter :D Rå bil, kanskje den feteste prøveturen jeg har vært med på. Endte 30-40meter etter i enden av sletta(huset) da vi måtte bremse Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Spotta en merkelig skrue i ettermiddag ned Austadveien. En rød kitcar av noe slag. Så vel rett og slett ut som en formel bil. To seter. BR registrert. Fikk ikke tatt bilde da jeg kjørte. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det er sikkert en Radical SR8. http://www.radicalsportscars.com/news_folder/sr8_test/sr80121202.jpg Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det er sikkert en Radical SR8. http://www.radicalsportscars.com/news_folder/sr8_test/sr80121202.jpg Ja noe sånt, men på norske skilt? Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Spotta en merkelig skrue i ettermiddag ned Austadveien. En rød kitcar av noe slag. Så vel rett og slett ut som en formel bil. To seter. BR registrert. Fikk ikke tatt bilde da jeg kjørte. Dette er en Radical SR3 Tracksport jeg tok inn for en kompis ifjor.. Den er endelig på veien igjen etter en stor gjennomgang av bilen i vinter.. Dette er den eneste gateregistrerte i scandinavia og en av kun 23 totalt i verden på gata.. Det lages mange til ren banebruk, men gateversonen er veldig anderledes dttersom den må igjennom masse krav.. Ca 500kg, 230 hk Haiabusa Mc motor m sequens gir.. Denne bilen er god for å kjøre rundetider på bane som en Formel 3, noe som skulle tilsi 55-57sek på rudskogen.. Seriøst verktøy!! Bra spottings dette!!!! Ikke noe du kan regne med å se igjen hvis du ikke ser denne.. det er 3 ganger fler Maclaren F1 på gata liksom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Dette er en Radical SR3 Tracksport jeg tok inn for en kompis ifjor.. Den er endelig på veien igjen etter en stor gjennomgang av bilen i vinter.. Dette er den eneste gateregistrerte i scandinavia og en av kun 23 totalt i verden på gata.. Det lages mange til ren banebruk, men gateversonen er veldig anderledes dttersom den må igjennom masse krav.. Ca 500kg, 230 hk Haiabusa Mc motor m sequens gir.. Denne bilen er god for å kjøre rundetider på bane som en Formel 3, noe som skulle tilsi 55-57sek på rudskogen.. Seriøst verktøy!! Bra spottings dette!!!! Ikke noe du kan regne med å se igjen hvis du ikke ser denne.. det er 3 ganger fler Maclaren F1 på gata liksom:) Takk for fin informasjon! :) Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Spotta e30 med prøveskilt i byn. samt no fanger jeg ikke dro kjenselen på i farta er det 325 ? eller no kvassere? Men sladde med prøveskilt klokken 6-7 om ettermiddagen er vel ikke det smarteste ^^ :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Spotta e30 med prøveskilt i byn. samt no fanger jeg ikke dro kjenselen på i farta er det 325 ? eller no kvassere? Men sladde med prøveskilt klokken 6-7 om ettermiddagen er vel ikke det smarteste ^^ :P er jo lars det her da kukken:p 323 om jeg ikke husker feil =) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Spotta en Metallic oransj(?) R34 Skyline som passerte liertoppen ca kl 18 på torsdag! Knallfin bil:D Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Spotta en Metallic oransj(?) R34 Skyline som passerte liertoppen ca kl 18 på torsdag! Knallfin bil:D Denne går i Kongsberg tror jeg, R34 GTR med hvite skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 skal jeg vise dere hva jeg er litt lei av? sånne innlegg her: TAKK til han som prøvde å kjøre fra bilen min, du har en kjempekul bil, og jeg forteller alle på forumet åssen bil du har, bare for at folk skal få et inntrykk av hvilket BEIST bilen min er. men for all del, kult at det holdes liv i tråden her :D spotta en mørk honda prelude med en sjåfør som på død og liv skulle ruse motor og spinne som faen ut av alle lyskryss. hadde til og med ei dame i passasjersetet, stakkar jente! også ser jeg stadig vekk en finfin grønn firergolf med FMIC og litt styling. sett den parkert både i mjøndalen og utafor pro gym på åssia. noen som vet om den går bra? Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Denne går i Kongsberg tror jeg, R34 GTR med hvite skilt. neinei.. han er vel fra drammen/lier. så bilen senest i sta under motorveibrua =) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tilogmed jeg var ute å rægga med skikkelig rånebil på freda'n.. Blå E36 med hvite AC Schnitzer hjul :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 neinei.. han er vel fra drammen/lier. så bilen senest i sta under motorveibrua =) Ok, har bare sett bilen stått parkert/kjørt endel ganger i Kongsberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 neinei.. han er vel fra drammen/lier. så bilen senest i sta under motorveibrua =) den holder til i lier ja.... Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg