Suprathomas Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jepp, så ganske orginal ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Da er det mulig det er en eldre kar fra Solbergelva som eier den! Har hørt at han bruker den som pendlerbil.. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hmm, mye mulig. Har bare ikke sett den før. Men den var litt senka å hadde 18/19" felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Da er det mulig det ikke var den. Men er i værtfall en som bor her i Solbergelva som har en mørk Supra! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 haha, ikke rart det da.. hu er vel rånesjefen i drammen? haha var innom cc forrige uke, ingen som spotta meg da? :P vinrød s14 la ett par rundinger utpå der, og kjørte om kapp med en lik bil... hehe Var vel du som nesten traff bilen min også da? Eller var det han andre Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 jeg tipper det var han andre.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Var vel du som nesten traff bilen min også da? Eller var det han andre kan ikke huske at jeg holdt på å treffe noen andre biler... men hadde den reklame var det nok meg.. og da beklager jeg eventuelt.. hehe =) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Da er det mulig det ikke var den. Men er i værtfall en som bor her i Solbergelva som har en mørk Supra! Den i solberg er svart og har automatgir,ser den daglig:volvsmile Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Spotta en strøøøken rød DeTomaso Pantera 1982-modell på klokkarstua tidligere i sommer:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Den røde De tomasoen er det en tidligere kollega av meg fra Svelvik som eier. Er meget strøken, utrolig artig bil å kjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den i solberg er svart og har automatgir,ser den daglig:volvsmile Okay :) Det er den som står nede ved banken? Mellom banken og gamle ringen? Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den røde De tomasoen er det en tidligere kollega av meg fra Svelvik som eier. Er meget strøken, utrolig artig bil å kjøre:) Ja, det var ikke mye å sette finger'n på nei ;) Han hadde brukt hele vintern på å overhale motoren, så bilen så jo ny ut... Og den lyden da!!:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Spotta en AC Cobra på Joker Nærsnes i dag:D vilt:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Spotta en AC Cobra på Joker Nærsnes i dag:D vilt:DOnkelen til en kompis av meg har en slik, mener å huske at den er sølvfarga med "viper-striper". Er 700hk + et par hundre gamp NOS... De kreftene kombinert med at bilen veier godt under ett tonn gjør at bilen skyver seg ganske bra framover :D Holder til i Åros, og han tar seg noen lufteturer en gang i blant (hovedsaklig til butikken), så regner med at det er den du har sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Onkelen til en kompis av meg har en slik, mener å huske at den er sølvfarga med "viper-striper". Er 700hk + et par hundre gamp NOS... De kreftene kombinert med at bilen veier godt under ett tonn gjør at bilen skyver seg ganske bra framover :D Holder til i Åros, og han tar seg noen lufteturer en gang i blant (hovedsaklig til butikken), så regner med at det er den du har sett... Jau, høres ut som den ja;) Svigerfar prata med eiern, og det var snakk om lystgass og ville tilstander;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg