supra-team Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Vet noen når det er spot i Drammen og ev. hvor i Drammen?? Siter Supra mk3 2jzgte m/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 spottings ere hele tia, over alt kjekken =) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 spotta en sort honda civic med merklig styling og gul stripe over bilen.. noen som har bilder av den? kan ikke være mange av den typen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightcivic Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ja det er den eneste civic'n som ser slik ut å bare 2 stk av den i drammen av modellen men den du leter etter er min bil, Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Står en parkert nede på Merke v/Slippen. Sort med sånn nesten selv lysende stripe. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Rød Datsun 240z i strømsåstunellen rundt 17.45 tiden i dag, faen å fin!! Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 ja det er den eneste civic'n som ser slik ut å bare 2 stk av den i drammen av modellen men den du leter etter er min bil, eh kan du forklare meg den merkelige og tilbakestående innredninga i baksetet? Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Spotta deg her om dagen Onesome, på lørdag var det vel, i rundkjøringa ved fjordparken ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Snør det rundt i distriktet enda ? :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Snør det rundt i distriktet enda ? :P Kommer vel til Kongsberg i mårra... Hadde jeg bodd i Slemmestad fortsatt, hadde jeg forhåpentligvis sluppet det:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Har spottet en god del snø i dag, og utrolig ikke-moro med piggfrie vinterdekk på en liten celica :p Må få lagt over noe piggdekk asap tror jeg. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 En del snø å spotte i Kongsberg og... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Spotta mange uten for veien i dag :P Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightcivic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Spotta mange uten for veien i dag :P ja samme her :P spotta bilen min en tur i grøfta også jeg :P Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ja samme her :P spotta bilen min en tur i grøfta også jeg :P Haha:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg