midnightcivic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 eh kan du forklare meg den merkelige og tilbakestående innredninga i baksetet? vel for å si det slik så er den morsomme innredningen i baksetet ca: 0 x baksete, 2 x 15" rockford bassere i en stooor kasse som gjør det vanskelig å kjøre på det forholdet vi har i drammen nå :P Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightcivic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Haha:) hadde 100 kilo i anlegg som fortsatt sto på veien så jeg kom meg opp på egenhånd da :P Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightcivic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Står en parkert nede på Merke v/Slippen. Sort med sånn nesten selv lysende stripe. nei nå er den fløtta :P Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hadde 100 kilo i anlegg som fortsatt sto på veien så jeg kom meg opp på egenhånd da :P haha:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midnightcivic Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 haha:) kom ikke en skramme i bilen engang da Siter medlem av http://www.midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 kom ikke en skramme i bilen engang da Neinei, men grøfta er grøfta:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Spotta en sølvgrå Mercedes CLS AMG på storenteret på lørda`n, hadde ikke tid tell å ta bilde, måtte rekke polet! hehe.. Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Sånn siden jeg ser folk har spotta litt dårlig føre og folk utafor veiene ogsånt.. Så kan jeg jo dele med dere mine to filmer fra onsdags morgen.. For de som ikke er lokale så er dette nedover Ormåsen bakkene (Mellom Vestfossen og Hokksund).. Jeg har bodd her i 20 år og VET hvordan den første vinteren ser ut nedover bakkene, derfor begynte jeg å filme ett stykke før der bilene ligger strødd.. Hehe! OBS! Jeg hadde "noe" høy lyd i bilen på det første klippet.. så kan med fordel skru ned lyden litt før du snurrer film! Link til videoer Ellers får dere faen se å få på dere vinterdekk! (Pigg dekk eller ei, det er bedre enn breie sommerdekk! :D) Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Let it snow, let it snow, leeeet it snow!!:driving Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Let it snow, let it snow, leeeet it snow!!:driving ut å sladde i dag burnie ? det skal jeg iallefall :D Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ubrukelig glatt egentlig :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Aldri for glatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 å joda, uten sperre bak så sliter min noen steder :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Dårlig dekk eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ut å sladde i dag burnie ? det skal jeg iallefall :D Har jo "nyinnkjøpt" sierra med esab, så det skal mye tell for at jeg IKKE skal ut å sladde i dag:D Akkurat vært ute å kjørt litt, som sagt før, litt for glatt enda( med helårs dekk forran, hehe..) men faen å morro :D Skal ut seinere i kveld hvertfall! Åssen bil kjører du nå a? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg