Rally Koffen Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Off-topic: Har ingenting med denn diskusjonen å gjøre i det heltatt, men må si at jonaldo kaster stein i glasshus ved først å skjelle ut alle som har litt styling og plastikk på bilen sin, senere kommer det frem at den audien din var full av plastikk selv, også presterer du å legge inn bilde av en bil du har hatt med lexus lykter og at du kjører rundt i en ufo styla bmw selv? jaja... selv hadde jeg aldri kjøpt en bil jeg ikke hadde synes vært pen. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Når økonomien bestemmer gjør man det beste ut av det. Ga ikke mere for denne BMW'en enn jeg måtte gjort for en middels løen Volvo 240. Jeg kjøpte Audi'n fordi jeg syntes den var pen;) Er langt fra stylet som et romskip denne BMW'en. Eneste er den fryktelige vingen som jeg også nevnte tidligere her. DEssuten er det forskjell på plastikk og plastikk. En etter min mening pent stylet Audi og en MX5 med klare lykter kan absolutt ikke sammenlignes med feks overstylede Civic'er som ser ut som de gjør minst 550km/t pgs vinger, farger og dekaler. Derfor veldig artig å se tryne på disse astronautene når en veteran-volvo knuser dem i lyskryss etter lyskryss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Fres: Vet du noe mer om den Omega'n eller?[ Næh, bare prata løst med eiern engang.. Lenge sia også :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Næh, bare prata løst med eiern engang.. Lenge sia også :P Okidoki..... Deilige biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Apropos Lotus Omega.. Ligger ei girkasse fra en sånn på verksted om ikke annet :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Spotta en appelsin-farga og chippa peugot 207 07 modell i bånn av Konnerudbakkane i går kveld ved 22.38tida. Noen som vet specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Spotta en appelsin-farga og chippa peugot 207 07 modell i bånn av Konnerudbakkane i går kveld ved 22.38tida. Noen som vet specs? Hørt at dette er versting-peugeot'en som Peugeot Norge tok inn som demobil. Skal visst sitte tett opptil 500hk og like mange nm i den. 4x4 og gr.a wrc understell med speilvendte dempere og ekstern flottør under panseret Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jøss, denne som alltid fyker forbi meg i heidundranes fart opp konnerudbakkene? Aldri fått med meg hva det er Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hørt at dette er versting-peugeot'en som Peugeot Norge tok inn som demobil. Skal visst sitte tett opptil 500hk og like mange nm i den. 4x4 og gr.a wrc understell med speilvendte dempere og ekstern flottør under panseret Usikker på om det er denne jeg så hvis det er ekstern flottør. Men men, veit jo aldri. Mange feeeeteee Puger ute og svanser for tia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Usikker på om det er denne jeg så hvis det er ekstern flottør. Men men, veit jo aldri. Mange feeeeteee Puger ute og svanser for tia. Mener det er eneste oransje turbodiesel'n med ekstern flottør i Norge. Ganske sikker, fettern til dama til kameraten min sa hvertfall det til meg i fylla Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Stemmer nok bra det.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Er det virkelig ingen av dere i Drammen som har spottet denne enda altså?? :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Har sett den ett par ganger :) Men når skal du invitere meg på tur Flo? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Kom dere opp til Lillehammer med R35 og R34 en tur så jeg får sett de og a ! :D :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceBreedImport Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 [quote=Bamsemoms; Men når skal du invitere meg på tur Flo? Vi skal kjøre den til vinterlager imorgen:) haha , så det blir nok på våren isåfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg