Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når økonomien bestemmer gjør man det beste ut av det. Ga ikke mere for denne BMW'en enn jeg måtte gjort for en middels løen Volvo 240.

Jeg kjøpte Audi'n fordi jeg syntes den var pen;)

Er langt fra stylet som et romskip denne BMW'en. Eneste er den fryktelige vingen som jeg også nevnte tidligere her.

DEssuten er det forskjell på plastikk og plastikk. En etter min mening pent stylet Audi og en MX5 med klare lykter kan absolutt ikke sammenlignes med feks overstylede Civic'er som ser ut som de gjør minst 550km/t pgs vinger, farger og dekaler. Derfor veldig artig å se tryne på disse astronautene når en veteran-volvo knuser dem i lyskryss etter lyskryss:)

kanke si jeg har prøvd å knuse noen i lyskryss med min civic men jeg kan innse at jeg bare har utseende med 90 hk :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig uvanlig heller vel?

Så en Daihatsu Charade, Ford Taunus og Lada 1500 på vei til jobb i dag. Sikkert færre av disse enn feks Audi RS4 på norske veier om dagen:)

Men for noen redder det sikkert dagen hvis en pappagutt i RS4 blåser forbi dem i venstrefeltet mens dem selv ligger på turtallsperra i 3. gir og tror dem er kongen av Drammen.

På den annen side vet jeg av erfaring at kun et fåtall av dere har baller til å poste her hvis dere har blitt frakjørt av en fet bil:cool:[/Q

er nok få av de som tør det ja men jeg er ikke redd for å innrømme at selv har jeg blitt frakjørt av mye.. men har mann gammal orginal civic så tar man bare det med et smil ;) da er det nesten værre at folk gidder å yppe engang.. greit min er stylet å kanskje ser sinna ut men når jeg bare gir faen i krysset så er det jo bare for all del bare å kjøre videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av destroyy

DRFT-R <3

Spotta en oransj peugeot idag, klokken 09.19 på spar kobbervikdalen

Noen som har speccs?

Hehe blitt omtalt før, verstingbilen til peugeot norge

Chill nå gutter det ordner seg :P

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com