Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

• Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jasså? =P

spotta en oransje 207 med no dekor på siden, uttafor for europris i 2 tia... noen som vet hvem dette kan være?

søt jente som kjørte, hadde med seg en kar... dreiv og dro no brekksladder ut derfra.

Hmm.. jeg tror kanskje muligens at det var Marte AKA Onesome i ''the fabolous two o' seven'' ;)

hihi

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle ser etter Marte/Onesome jeg.. Fordi alle liker hu :) Også prøver man å være morsom å skrive her at de "spottet" henne.. ;)

Endeeeel lei den spottinga der nå:repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeeeel lei den spottinga der nå:repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost:

cosworthking: er det sierran din som står i mjøndalen oppe ved shell der?? står en rød mk1 sklierra der...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle ser etter Marte/Onesome jeg.. Fordi alle liker hu :) Også prøver man å være morsom å skrive her at de "spottet" henne.. ;)

faen der har du det

men nok spotting av meg i drammen a :P vi har stadfesta at jeg er rundt i drammen og bor i drammen.. tjoho..

spott meg heller andre steder :p

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppsipeppsi! står der å fryser mens jeg er på jobb:viske:

stemmer, tøff bil:) var det jeg tenkte meg, er jo ikke mange sierra mk1 etter veien, å tenkte det var din;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider