Gå til innhold

Vw Passat 1.8t

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

Orginal spoiler som sitter bak der eller?

Det er det.. Tror ikke det er så mange som har den, i og med at jeg får spørsmål om det stadig vekk..Syns den kler bilen ganske godt. Tok den av for å se her om dagen, syns den er penere med.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En liten oppdatering: Sveiset meg T rør igår, som jeg sveiset og polerte på jobben. Handlet en Turbo Xs Dobbel traktet dumpventil av en her på forumet igår også. Slet med å finne en silicon slange på 35mm. Letet overalt, men fannt ingen steder =(

Så i og med at det ikke går ann å få sveiset dumpen på t røret(aluminium dump, og rustfritt t rør), så lagde jeg bare den 35mm stussen på t røret lik stussen som fulgte med dumpen, og dumpen sklei rett nedpå den.Så kappet jeg opp slangen som går fra intercooleren og innsuget i to, og monterte slangene i hver ende av t røret.Og vacum slangen på toppen av dumpen og inn på innsuget, monteringa tok under 30 min, mens justeringa tok litt lenger tid. Jeg brukte allt av orginale slanger, så det ble ikke så aller dyrt.

Faen så fin lyd det er i bilen nå, 1000 ganger så fin lyd som med kun åpent luft filter. Kjører med dumpen til LMM går, og hvis den tar kvelden relativt fort så får jeg bare ta av dumpen og kjøre med vanlig resirk ventil igjen istede.

Skal legge ut noen bilder av montering og diverse senere, nå skal jeg ut å blåse litt.. Og høre om det lokale korpset trenger ny blokk fløyte aspirant til 17 mai toget =D

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

høres pent ut det.. hatt satt på lydpotte med 2 2" endestusser på min no.. dump og luftfilter er kjøpt inn- men ikke satt på enda.. kan du ta bilde av luftfilterboksen din etter at du satt i åpent filter? :) lurer litt på hvordan jeg ska gjøre det.. :P

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider