Gå til innhold

Mitt Vectra Prosjekt - gjør klar til db drag 6 oktober

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

heijsann godtfolk...

jeg tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min lille plan... den blir full av oppdateringer håper jeg.. å jeg skal prøve så godt jeg kan å føge den opp slavisk... og håper også dere kan være med å få denne tråden til å rulle og gå.. detta er da noe jeg skal bygge i min bil og som jeg skal ta med på utstilling på rudskogen.. og kanskje delta i litt db drag... fargene skal ikke være som på bildet... men fant ikke svart teppe på programmet

vectra.jpg

begynner med detta bildet.... har dere noen meninger og forslag til hva jeg kan gjøre anderledes.. eller spice det opp litt?... tenke på plassering av skjerm og kanskje en kondensator..

eller om noe kan gjøres med bagasjelokket?...

Jeg bruker da

Sketchup 5

det koster penger....

fant ikke den gamle sketchup 5 men her er en link til prøveperiode til sketchup 6

http://sketchup.google.com/download.html

Har en Pioneer Avic X1BT

DSCF2377.jpg

som headunit

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg skifta litt meninger i det siste...

blir ingen av de tegningene som er vist før :P

handleliste:

10kg polyester

10M med fiberark

200g herding

vet det er i overkant men jeg skal ha mere til senere bruk.. og kanskje til noe mere enn bare bagasjerommet :)

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Infested=)

Dette kan bli Nice:D PS: hvilket prog brukte du? har alltid hatt lyst å 3D programmere litt=) lyst å gi meg ett lynkurs?;) Jeg kunne jo laget det i CS haha. Har laga endel baner der;) men blir jo ikke det samme da;)

Mvh Mad Silence

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\

Extreme Db-Drag!=)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Infested=)

Dette kan bli Nice:D PS: hvilket prog brukte du? har alltid hatt lyst å 3D programmere litt=) lyst å gi meg ett lynkurs?;) Jeg kunne jo laget det i CS haha. Har laga endel baner der;) men blir jo ikke det samme da;)

takker takker :D jeg bruker ett program som heter sketchup 5.... linken til en demo har jeg høyere oppi denne tråden... det koster penger for fullversjonen.... men det er ekstremt enkelt... jeg brukte det i kanskje 5min før jeg begynte å designe bagasjerom... og HUSK å gå igjennom tutrorialen som kommer opp i starten... den er VELDIG nyttig... trur ikke du får noe mere hjelp fra meg... kan det ikke stort....

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nå oppstått ett problem som jeg gjerne vil ha mye hjelpe og idemyldring til... jeg tenkte litt på åssen skal jeg få støpt hele bagasjerommet og samtidig få det ut etterpå?... skal jeg trekke det opp istedet for å lakke?.. for da kan jeg jo kappe det opp og lime det etterpå som puslespill.. men det blir jo ikke like pent... også har jeg en kompis som driver med airbrush... han skal prøve å lage noe på noe av glassfiberet.. men det vil jo ikke synes med teppe :S hva skal jeg gjøre?.. kanskje ha det lakkert på sidene og teppe eller skinn i bånn?

og åssen skal jeg gjøre det smart med baklyspærene? kan lage luke men det må ikke synes att det er luke.. åssen skal jeg lage en løsning der??

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider